اتاق تبلیغ خراسان اجتماعی عظیم و ارزنده و از موجبات امیدواری به آینده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ آیت الله اشرفی شاهرودی با حضور در مجمع عمومی اتاق تبلیغ خراسان، با بیان این مطلب ابراز امیدواری کرد که بعد از این قدم های بزرگ تر و مؤثری توسط این مجمع در شهر مشهد برداشته شود.
او ضمن هشدارنسبت به تحدید نسل خطاب به جمع بیان داشت: بیدار باشید و تذکر بدهید که جمعیت کم شده است و برای 25 سال آینده ترکیب جمعیتی ما متناسب نخواهد بود.
استاد عالی حوزه علمیه خراسان افزود: دوستان اهل علم به تکثیر نسل تشویق کنند و مردم را به این موضوع آگاه کنند ، آوردن زن ها در ادارات و اشتغال به کارهای دولتی هم باعث سردی کانون خانواده شد و هم در مواردیی سبب افزایش طلاق شده است.
او گفت: جدای از آن دو آسیب، سبب شد که فرزند آوری به بهانه کار و اشتغال کم شود و این خطر هست که اگر جنگی شود برای خانواده تک فرزند سخت است جوان خود را برای دفاع از دین بفرستد.
آیت الله اشرفی شاهرودای در ادامه بیان داشت: با مردم صحبت کنید و به آنها برسانید که خدا وعده داده و روزی رسان است تا برای فرزندآوری اقدام کنند.
او دربخشی دیگر از سخنان خود گفت: آقایان! روحانیون محترم! در سن 80 سالگی به این نتیجه رسیدم که اگر روحانیون یک شهر متحد باشند در یک مسئله ای هیچ احدی از مسولان نمی تواند مقابل آنها بایستد.
استاد عالی حوزه علمیه خراسان افزود: ارتباطمان را بیشتر کنیم دوری نکنیم تا از اتحاد بهره مند شویم در این صورت می توانیم در جهت تبلیغ دین گام های مؤثری برداریم و جلوی اعمال خلاف دین ایستادگی کنیم ، اگر متحد شوید و در انتخابات مختلف صلاح امت و دین را در شخصی ببینید منتخب شما در انتخابات، منتخب مردم خواد بود.
او در پایان با اشاره به گزارش فعالیت های اتاق تبلیغ خراسان خطاب به اعضا گفت: اتاق تبلیغ شما، نیروی بزرگ و ارزنده ای است خوشحال شدیم که چنین فعالیتی توسط شما صورت گرفته است بعدها به کمک شما قدم های بزرگتری در این شهر برمی داریم.
انتهای پیام// ا ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار