تیم بارسلونا در هفته شانزدهم لالیگای اسپانیا در دربی کاتالونیا میزبان تیم اسپانیول بود که موفق شد چهار بر یک از سد این تیم عبور کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم بارسلونا در هفته شانزدهم لالیگای اسپانیا در دربی کاتالونیا میزبان تیم اسپانیول بود که موفق شد چهار بر یک از سد این تیم عبور کند.

در دقیقه 18 بارسلونا به گل اول رسید. پاس در عمق و پشت مدافعین آندرس اینیستا برای لوئیس سوارز را شماره 9 اروگوئه ای با یک استپ رو به جلو و کمی پیش بردن توپ، موفق شد قفل دروازه دیگو لوپز را باز کند.

دقیقه 67 حرکت استثنایی در عمق مسی و دریبل زنی او دفاع اسپانیول را به هم ریخت. ضربه او را دروازه بان دفع کرد و روی ریباند، سوارز دروازه را باز کرد.

دقیقه 69 باز هم مسی و پا به توپ شدن او بارسا را به گل رساند. مسی بعد از عبور از چند بازیکن حریف تعادلش به هم خورد و توپ او تصادفا به آلبا رسید تو او با شوت محکم دروازه را برای بار سوم باز کند.

دقیقه 79 اسپانیول یکی از گلها را جبران کرد. پاس بلند دیوپ پشت مدافعین به مورنو رسید و او نیز بدون معطلی توپ را به لوپز رساند تا او با یک ضربه بدون درنگ اختلاف را به دو گل برساند.

دقیقه 90 پای مسی هم به گلزنی باز شد و گل چهارم بارسا به ثمر رسید. همکاری سوارز با مسی و پاس استثنایی لوئیزیتو به اعجوبه آراژانتینی گل چهارم را برای بارسا به ارمغان آورد.

بارسلونا با این پیروزی 34 امتیازی شد و رده دوم را از سویا پس گرفت. اسپانیول 22 امتیازی و در رده نهم باقی ماند.


خلاصه بازی بارسلونا ۴-۱ اسپانیول + فیلم


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار