سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: وحدت اصولگرایان را کاملا مثبت پیش بینی می‌کنم و فکر می‌کنم در نهایت به گزینه واحدی برسیم.

رسیدن اصولگرایان در انتخابات 96 به گزینه واحد/ فردی را معرفی می‌کنیم که ظرفیت رقابت با روحانی را داشته باشدحجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون استقبال اصولگرایان از ائتلاف اظهار داشت: نشانه های جدی وجود دارد که احزاب اصولگرایان از ائتلاف استقبال می‌کنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به اعلام خبر برگزاری همایش سراسری اصولگرایان، چرا احزاب اصولگرا از آن اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند، گفت: تاریخ برگزاری همایش سراسری اصولگرایان هنوز مشخص نشده است و به همین دلیل این موضوع را با احزاب اصولگرا در میان نگذاشته‌ایم.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه معرفی کاندید از سوی احزاب اصولگرا در جریان انتخابات 96 را چگونه ارزیابی می‌کنید، بیان کرد: ضرری در معرفی گزینه برای انتخابات 96 از سوی احزاب اصولگرا نمی‌بینم.

مصباحی مقدم ادامه داد: این اقدامات درون حزبی است و مشکلی ندارد. مهم این است که آنها پذیرفته‌اند که در نهایت این حرکت همراه با وحدت باشد.

وی درباره وحدت اصولگرایان در جریان انتخابات 96 اظهار داشت: وحدت اصولگرایان را کاملا مثبت پیش بینی می‌کنم و فکر می‌کنم در نهایت به گزینه واحدی برسیم.
 
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اصولگرایان بهتر است از چهره‌های جدید استفاده کنند و یا از شخصیت هایی که در گذشته در انتخابات شرکت کردند، گفت: الان نمی‌توانم به صورت دقیق و مشخص بگویم چرا که وارد مصادیق نشده‌ایم و الان نمی‌توانم توصیه‌ای کنم زیرا معنی دار خواهد بود.

مصباحی مقدم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اصولگرایان گزینه‌ای برای رقابت با روحانی دارند، خاطر نشان کرد: قطعا اصولگرایان گزینه‌ای که ظرفیت رقابت با روحانی را دارد، معرفی می‌کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار