رئیس شیلات بهبهان توسعه بخش شیلات شهرستان را نیازمند همت و هماهنگی بیشتر مسؤلان دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز مجید شکاری، رئیس شیلات بهبهان با اشاره به تشکیل کارگروه توسعه شیلات در این شهرستان گفت: جلسه مشکلات موجود در بخش توسعه شیلات شهرستان در فرمانداری این شهرستان برگزار و مشکلات و کاستی‌های آن مورد نقد و بررسی قرار گرفت که در این رابطه تصمیمات خوبی برای فعال شدن فعالیت‌های بخش آبزی‌پروری در سطح شهرستان گرفته شده است.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک اقدامات اساسی در زمینه پرورش ماهی در حوزه شهرستان صورت خواهد گرفت، همچنین وضعیت صادرات انواع محصولات شیلاتی و قدرت بالای ارزآوری امروزه در همه جهان شناخته شده است و سرمایه گذاری در این مقوله بسیار مفید و اشتغال‌زا است.

رئیس شیلات بهبهان تصریح کرد: همه زمینه‌های لازم برای توسعه بخش شیلات شهرستان بهبهان و ایجاد اشتغال‌زایی در این زمینه نیازمند همت و هماهنگی بیشتر مسؤولان است.

شکاری گفت: مهم‌ترین بخش از اقتصاد مقاومتی استفاده از ظرفیت‌های موجود داخلی و تکیه کردن بر توان آن است که می‌تواند نقش بسیار موثری در رشد دادن و پیشرفت جامعه داشته باشد.

وی اضافه کرد: شیلات و آبزی‌پروری در بعضی از کشور‌ها به عنوان محور سرمایه‌گذاری تبدیل شده است و امید است با حمایت دولت بتوانیم سهم بسیار خوبی در این زمینه داشته باشیم.

شکاری در پایان عنوان داشت: در مرحله نخست آگاه‌سازی و آموزش نیروهای توانمند در زمینه آبزی‌پروری و شیلات است که می‌تواند در توسعه و تولید محصولات آبزی نقش به‌سزایی داشته باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.