شهردارآبادان باید ۲۴ ساعت کار کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛قاسمی زاده عضو شورای شهر آبادان گفت: آبادان در حال پسرفت و شهردار این شهر باید برای تعالی آن به صورت ۲۴ ساعته کار کند.

عبدالرضا قاسمی زاده در جلسه رسمی و علنی در صحن شورا  با بیان اینکه طرح سئوال به معنی حرمت شکنی نیست، افزود: پرسش ما از شهردار از این بابت است که امانت بزرگ و مسئولیت خطیری از سوی مردم بر دوش ما نهاده شده و مردم می خواهند که از میزان پیشرفت امور در شهرشان مطلع شوند به همین دلیل ما به عنوان منتخبان آنها در نهاد شورا این سئوالات را از شهردار می پرسیم.

وی با اشاره به وجود مشکلات عدیده در شهر آبادان گفت: بنا نداریم که یک شرایط سخت تری را در شهر به وجود آوریم، مردم به اندازه کافی با التهابات و مشکلات عدیده ای دست به گریبانند که بیکاری نمونه بارز آن است.

قاسمی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با مهم خواندن موضوع اولویت بندی در انجام امور شهرداری، خطاب به شهردار آبادان افزود: به هر حال شما یک شهرداری را با کلی مشکل و بدهی تحویل گرفتید؛ بنابراین اکنون که وضعیت بودجه با مشکل مواجه هست و به طور قطع سال آینده نیز وضعیتی بهتر از الان نخواهیم داشت باید به این مسئله سر و سامان دهید و کارها را بر اساس اولویت بندی به پیش ببرید.

وی گفت: در مورد انتقال پارک بانوان به محل جدید نیز ایراداتی وجود دارد که می شد با درایت و انجام کار کارشناسی بهتر این موضوع را حل و فصل کرد، پارک بانوان نیاز مبرم شهر است و بانوان حق دارند تا فضاهای خاص خود را داشته باشند.

قاسمی زاده افزود: در سالهای گذشته پارکهای زیادی را دیدیم و طرحهای زیادی را برای اجرا ارائه کردیم و قرار شد تا طراحی بهتری در این زمینه انجام شود اما چنین نشد.

عضو شورای اسلامی شهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در زمان حاضر کارکنان شهرداری با مشکل جدی از جمله عدم پرداخت حق بیمه و امثال آن مواجهند، اینها کسانی هستند که ۳۰ سال در شهرداری زحمت کشیدند و فکر می کنند که اکنون فرزند آنها باید جایگزین آنها شوند و این مشکلی است که ما در فضای شهرداری به طور جدی با آن مواجیهم.

قاسمی زاده، ایجاد مراکز آموزشی و تربیت افراد با تخصص های مختلف را مهم ارزیابی کرد و افزود: از بودجه های تخصیصی استانداری می توان مجموعه های پایداری را در شهر به وجود آورد که برای شهرداری درآمد زا باشد اما ما تنها چشممان را دوخته ایم به درآمدی که از پالایشگاه و یا پتروشیمی در قالب آلایندگی به ما می رسد و به جای هزینه کرد آن در فضای شهری که اصل آن هم همین است آن را تحت عنوان حقوق به پرسنل شهرداری می دهیم .

وی بر رسیدگی به مناطق حاشیه ای شهر تاکید کرد و گفت: در تبلیغاتی که در قالب نظافت محله به محله ارائه می شود به مناطق حاشیه ای هم سری بزنید، شاید کاروانی و یا مسئولی از آن منطقه عبور نکند اما شهرداری می تواند با انجام کارهای خوب و از جمله نظافت منطقه رضایتمندی خدا را که در رضایت مردم هست را به دست آورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.