رئیس مرکز پژوهش‌های آموزش و پرورش استان کرمان گفت : در اندیشکده علوم انسانی کارگاه‌هایی مرتبط با علوم‌اجتماعی برگزار و مراجعه کنندگان روش تخصصی تحقیق در رشته خود را آموزش می‌بینند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، آرمان شکوه‌سلجوقی با اشاره به اینکه بحث پژوهش غیردانشجویی فعال شده است گفت: در بازدید از مدارس استان مرکز پژوهش‌ها و فواید آن را به دانش‌آموزان معرفی می‌کنیم.

رئیس مرکز پژوهش‌های آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه نمایشگاه دائمی دستاورد‌های علمی و تخصصی دانش‌آموزان سنوات قبل در موزه آگیرا این مجموعه دایر است افزود: بسیاری از کارآفرینان نامی استان و کشور نتیجه حضور و فعالیت آنها در مرکز پژوهش‌ها در زمان دانش‌آموزی بوده است.

شکوه‌سلجوقی با بیان اینکه چهار نفر از کسانی که در حال ساخت ربات انسان نما در تهران هستند از کرمانیانی هستند که قبلا در این مرکز پژوهشی فعالیت می‌کردند گفت: رسالت بعدی ما تشویق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به عنوان کسانی که در آینده باید کار معلمی را انجام دهند به فعالیت‌های علمی و پژوهشی است.

وی با اشاره به اینکه اندیشکده علوم انسانی را در مرکز پژوهش‌ها فعال کرده‌ایم افزود: در این اندیشکده کارگاه‌هایی مرتبط با علوم‌اجتماعی برگزار می‌شود و مراجعه کنندگان روش تخصصی تحقیق در رشته خود را آموزش می‌بینند.

رئیس مرکز پژوهش‌های آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه جشنواره علمی پژوهشی آگیرا هر ساله توسط این مرکز برگزار می‌شود یادآور شد: در سال گذشته از 120 فرهنگی پژوهشگر در قالب این جشنواره تجلیل شد که انگیزهای برای انجام فعالیت‌های پژوهشی در بین سایر همکاران شده است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: آموزش ، نحقیق ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار