صبح امروز 11 دستگاه خودرو در کمربندی شهر سرخ رود و پل روستای خشت سر محمودآباد تصادف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: صبح امروز 8 دستگاه خودروی سواری در کمربندی شهر سرخرود بعلت یخبندان و لغزنده بودن جاده دچار سانحه شده و چهارده نفر در این تصادفات مصدوم شدند.

وی افزود: در محور محمودآباد به نور در منطقه پل روستای خشت سر نیز بعلت لغزنده بودن جاده ناشی از سرما شب گذشته 3دستگاه خودروی سواری از جاده اصلی منحرف شده و به داخل گودال ده متری سقوط کردند که در این تصادف نیز یک نفر مصدوم شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: همه مصدومان این دو حادثه توسط آمبولانس های 115 جهت معالجه و درمان به بیمارستان شهدای محمودآباد انتقال یافتند.

محمد زمان شالیکارافزود: در این تصادف ها 4 دستگاه خودروی پراید و 2 دستگاه خودروی پژو 206 و 2 دستگاه خودروی پژو 405 و یک دستگاه پژو پارس و یک دستگاه پیکان وانت و یک دستگاه میتسوبیشی پاجیرو دچار حادثه شدند.

وی عدم پاشیدن نمک وماسه قبل از وقوع حادثه با توجه به کاهش و برودت دما از شب گذشته و عدم ایجاد شیار در دو نقطه حادثه خیز از سوی عوامل راهداری را مهمترین علت بروز حادثه عنوان کرد.

انتهای پیام /


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار