جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان کرمان از کشف 146 کيلو گرم ترياك در دو عمليات پليسي ماموران انتظامي بخش راين و گلباف خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سرهنگ علي کشاورزي جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان کرمان گفت: ماموران انتظامي بخش راين و گلباف اين فرماندهي در راستاي مبارزه و برخورد با قاچاقچيان موادمخدر طي دو عمليات موفق شدند 146 کيلو گرم ترياک را کشف کنند. 

وي افزود: در عمليات اول ماموران انتظامي بخش راين به يک دستگاه موتور سيکلت که در سطح حوزه انتظامي راين در جاده خاكي در حال تردد بود مشکوک و آن را متوقف کردند. 

وی خاطر نشان کرد : در بازرسي از موتورسيکلت ماموران انتظامي موفق شدند 78 کيلو  ترياک را کشف و در اين خصوص يک قاچاقچي را دستگير کنند. 

وي در تشريح عمليات ماموران انتظامي بخش گلباف نيز گفت: ماموران انتظامي پاسگاه جوشان گلباف به يک دستگاه خودرو پرايد مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند. 

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان كرمان در ادامه افزود :راننده اين خودرو بدون توجه به دستور پليس اقدام به فرار کرد كه با تلاش به موقع ماموران انتظامي خودرو متوقف و در بازرسي از آن هفت کيسه ترياک به وزن 68 کيلو گرم كشف شد. 

سرهنگ علي کشاورزي با اشاره به دستگيري يک قاچاقچي و توقيف دو دستگاه وسيله نقليه گفت: متهم دستگير شده جهت سير مراحل قانوني به همراه مواد كشف شده تحويل دستگاه قضايي شد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: کرمان ، کشف ، تریاک ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۸:۰۴ ۰۳ دی ۱۳۹۵
?????
آخرین اخبار