در حالی که سازمان لیگ فدراسیون والیبال می‌گوید تیم صالحین ورامین حذف شده است اما مدیرعامل این تیم مدعی شده است که هنوز در لیگ حضور دارند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم صالحین ورامین روز گذشته در دیدار مقابل پارسه حاضر نشد تا با دومین باخت فنی خود در مسابقات لیگ امسال مواجه شود و از سوی غفار درخشنده ، رییس سازمان لیگ ، به عنوان تیم حذف شده از مسابقات نام برده شود. 

درخشنده روز گذشته و در حالی که شخصا در سالن برگزاری دیدار دو تیم پارسه و صالحین ورامین حضور داشت، پس از اعلام باخت فنی تیم صالحینف در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مدعی شد که این تیم بر اساس آیین نامه لیگ برتر والیبال از ادامه مسابقات محروم خواهد بود : «حتی اگر ما هم می‌خواستیم متین ورامین در لیگ برتر باقی بماند بازیکنان این تیم دیگر حاضر به همکاری با باشگاه نبودند آن‌ها خود برای بازی با پارسه از آمدن به سالن ممانعت کرده بودند٬ حرف همه این بازیکنان پول بود.متین تا به حال به هیچ یک از تعهدات خود در مورد بازیکنان عمل نکرده است و آن‌ها هم به در خصوص مطالباتشان شکایت‌نامه‌ای را تنظیم و به سازمان لیگ ارائه کرده‌اند تا ما پیگیری‌های لازم را انجام دهیم. طبق اساسنامه سازمان لیگ فدراسیون تیمی که در ۲ بازی از مجموع مسابقات لیگ شرکت نکند به طور اتوماتیک از گردونه رقابت‌ها کنار گذاشته می‌شود.»

این صحبت‌ها در حالی از سوی درخشنده عنوان شد مدیر عامل باشگاه صالحین ورامین هنوز تیمش را حذف شده نمی‌داند: « تیم ما هنوز حذف و منحل نشده است. در حقیقت فکر می کنم قانون تفسیر شده است و ما این فرصت را داریم که همچنان در لیگ حضور داشته باشیم. به شدت دنبال تامین منابع مالی هستیم و اگر بتوانیم هزینه‌های مدنظرمان را تامین کنیم از فدراسیون خواهش خواهیم کرد تا ما را از لیگ کنار نگذارند.»

علیرضا فداکار ادامه داد: «به عقیده من اگر تیمی دو بازی متوالی در میدان حاضر نشود باید از لیگ حذف شود، اما این اتفاق هنوز برای ما رخ نداده است.»

با این حال هنوز به طور کامل مشخص نیست که ادعای کدامیک از این دو نفر صحیح است و آیا باید با استناد به صحبت‌های رییس سازمان لیگ تیم صالحین را حذف شده دانست یا اینکه بر مبنای ادعای مدیر عامل ورامینی‌ها ، این تیم هنوز به طور قطعی از لیگ کنار نرفته است!

داستان تیم صالحین ورامین جالب شده است و هنوز هیچ کس به درستی نمی‌داند چه سرنوشتی در انتظار این تیم و این لیگ عجیب و غریب است!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار