مدیر تیم های ملی کشتی آزاد در رده های سنی پایه معتقد است تقی اکبر نژاد بهترین گزینه برای تصدی سرمربی گری در رده سنی جوانان است.

مجید ترکان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره انتخاب تقی اکبر نژاد بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان اظهار داشت:من اعتقاد دارم آدم های بزرگ باید در جاهای بزرگ کار کنند به همین منظور نیز تقی اکبرنژاد که داری سوابق ارزشمندی در کشتی است را در یک پست مهم و بزرگ بکارگیری کردیم.
دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد:پس از آنکه محمد طلایی از کادر فنی جوانان به بزرگسالان رفت باید یک جایگزین مطمئن برای او انتخاب می کردیم به همین منظور و در این مدت که فرصت داشتیم گزینه های بسیاری را بررسی کردیم و در نهایت با جمعی جهات به تقی اکبرنژاد رسیدم که شورای فنی هم با این انتخاب موافقت کرد.
ترکان درباره این که اکبرنژاد قبل از طلایی سرمربی تیم جوانان بوده و به حالت قهر با فدراسیون قطع همکاری کرده آیا هم اکنون مشکلی بوجود نخواهد آمد گفت:به هیچ عنوان اکبرنژاد به حالت قهر قطع همکاری نکرد،فقط او در آن مقطع از زمان شرایط را برای کار کردن مهیا ندید اما هم اکنون با او صحبت کردیم و پس از تشریح وضعیت موجود پذیرفت که هدایت جوانان آزادکار را بر عهده بگیرد.
دارنده دو مدال نقره و برنز جهان درباره این که گفته شده بود امیررضا خادم بعنوان مسئول امور فنی تیم های خردسالان و نونهالان کار خواهد کرد هم گفت:من خودم با امیررضا خادم صحبت کردم اما او با توجه به مشغله بسیار زیادی که داشت گفت نمی تواند تمام وقت در خدمت کشتی نونهالان باشد ولی قرار شد به صورت افتخاری ما را همراهی کند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار