میزان استقبال مردم از فیلم‌ها در سینماهای استان اصفهان از ابتدای سال جاری نسبت به سال قبل حدود 9 برابر افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان در خصوص وضعیت اخیر سینماهای اصفهان اظهار کرد: استقبال از فیلم‌های سینمایی در اصفهان بسیار خوب بوده و فروش بالایی داشته است.

سید مصطفی حسینی افزود: در حال حاضر فیلم «یتیم‌خانه ایران» در سینما سپاهان، فیلم «نفس» در سینما فلسطین و فیلم «سلام بمبئی» در سینما ساحل به روی پرده سینماهای حوزه هنری می‌رود.

رئیس امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان گفت: فروش فیلم «سلام بمبئی» در صدر جدول فروش‌ فیلم‌ها قرار دارد و بعد از آن فیلم‌های «آس و پاس»، «یتیم خانه ایران» و «نفس» بیشترین میزان فروش را داشته‌اند.

وی تصریح کرد: میزان استقبال مردم از فیلم‌ها در سینماهای استان اصفهان از ابتدای سال جاری نسبت به سال قبل حدود 9 برابر افزایش داشته است.

حسینی در رابطه با راه‌اندازی 4 سالن پردیس سینما چهارباغ، تأکید کرد: بازسازی و افزایش تعداد سالن پردیس‌های سینما چهارباغ در حال انجام بوده و پیشرفت خوبی داشته است.

وی اضافه کرد: تمام تلاش حوزه هنری استان اصفهان این است که 4 پردیس سینمای چهارباغ تا پایان بهمن 95 به بهره‌برداری برسد که شهرداری اصفهان نیز در احداث این سالن‌ها نقش پررنگی را دارد.

رئیس امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان در رابطه با حضور عوامل فیلم‌ها در سینماهای اصفهان ابرازداشت: از ابتدای سال جاری تاکنون عوامل بسیاری از فیلم‌های سینمایی در اصفهان حضور داشته‌اند که این امر انگیزه مردم برای دیدن فیلم‌ها را افزایش داده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور عوامل فیلم‌های سینمایی در اصفهان ادامه خواهد داشت و بعد از استان تهران، اصفهان نخستین استانی است که عوامل فیلم را برای اکران آن‌ به سینماهای اصفهان دعوت می‌کند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.