دبیر دبیران شورایاری منطقه ۱۷ گفت: ۱۴ قهوه خانه در یک خیابان این منطقه وجود دارد که جوانان زیادی را گرد هم جمع می آورد، به همین دلیل درخواست دارم به این مسأله رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پورعباسی دبیر دبیران شورایاری منطقه ۱۷ در سیصد و چهاردهمین جلسه رسمی شورای شهر تهران با بیان اینکه بودجه سال گذشته منطقه ۱۷ ، کارآمد نبوده است، اظهار داشت: از شورا درخواست داریم تا در راستای کاهش فاصله شمال به جنوب شهر تهران، بودجه بیشتری را برای این منطقه اختصاص دهند.

وی افزود: با تصویب بودجه بیشتر می توانیم اقدامات بهتری در منطقه ۱۷ انجدم دهیم، چراکه این منطقه جزء مناطق کم‌برخوردار است. 

دبیر دبیران شورایاری منطقه ۱۷ تصریح کرد: این منطقه مهاجرپذیر است، اما به دلیل اینکه امکانات رفاهی زیادی ندارد، ساکنان این منطقه را تخلیه می‌کنند.

پورعباسی ادامه داد: ساکنان به دیگر مناطق می‌روند در صورتی که مدیریت شهری اقدامات زیادی انجام داده، اما هنوز کاستی‌هایی وجود دارد.

وی با تأکید بر اینکه ما در منطقه ۱۷ پروژه‌هایی داریم که با گذشت هفت سال هنوز ۲۰ درصد پیشرفت نداشته است، گفت: درخواست داریم با بودجه مورد نیاز نسبت به پیشرفت پروژه‌ها اقدام شود. 

دبیر دبیران شورایاری منطقه ۱۷با بیان اینکه این منطقه با اعتیاد، فقر و آسیب‌های اجتماعی دست و پنجه نرم می کند، تأکید کرد: باید برای حل آن نیز اقدامات لازم صورت گیرد تا کاهش فاصله شمال به جنوب در حد یک شعار باقی نماند. 

پورعباسی ادامه داد: مدیریت محله طرحی بسیار عالی داشته که می‌تواند خدمات فرهنگی و اجتماعی لازم را به شهروندان ارائه دهد و همچنین از ظرفیت‌های مدیریت محله را افزایش دهد.

وی گفت: در حال حاضر ما به سمتی می‌رویم که به مدیریت محله ضربه وارد می شود، به همین منظور باید برای این ظرفیت اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

دبیر دبیران شورای یاری منطقه ۱۷ افزود: در یک خیابان این منطقه، ۱۴ قهوه خانه وجود دارد که جوانان زیادی در آن جا دور هم جمع می شوند، به همین منظور تقاضا دارم تا به این موضوع نیز رسیدگی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار