فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان گفت: یکی از دلایلی که موج ترک شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه می‌شود ضعف ایمان و نداشتن باور است.

ضعف ایمان موجب ترک امر به معروف در جامعه می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار غلامعلی ابوحمزه در نشست شورای امر به معروف نیروهای انتظامی شهرستان اسدآباد اظهار داشت: ما باید وظیفه خود را در باب امر به معروف بدانیم و آیات قرآن را درک کنیم.

وی با بیان اینکه برای امر به معروف ابتدا باید از خود و بعد ازخانوادمان شروع کنیم، افزود: مردم مجموعه ما را به‌عنوان الگو قبول دارند چون ما به ولایت فقیه وصل هستیم و ما و شما عاملان تربیت در جامعه هستیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: شهدا ما را می‌بینند و تک تک حرکات ما را زیر نظر دارند بنابراین ما باید وظیفه و تکلیف خود را خوب انجام دهیم.

وی عنوان کرد: یک عامل که باعث حفظ شدن این الگو بودن برای مردم می‌شود امر به معروف و نهی از منکر است.

ابوحمزه با اشاره به ویژگی‌های امر به معروف گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید ساده و صریح و روشن و همچنین تحریکی باشد یعنی فرد تحریک شود و به دنبال وظیفه برود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که باعث ترک شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه می‌شود ضعف ایمان و نداشتن باور است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ابراز داشت: امر به معروف و نهی از منکر باید قرآنی باشد یعنی ما از قرآن تقلید کنیم و به سوی ایات حرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر ویژگی‌های امر به معروف و نهی از منکر این است که باید با بهره‌گیری از روایات و احادیث بوده و سوالی و تدریجی باشد.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.