اهواز؛

برگزاری کنگره ادبی ملک ملکوت

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک از برگزاری کنگره ادبی ملک ملکوت با همکاری انجمن های شعر و داستان این شهرستان در اسفندماه امسال خبر داد.

اسفندماه؛ برگزاری کنگره ادبی ملک ملکوتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی بازگیر، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک بیان کرد: این کنگره سراسری پنجمین سال متوالی خود را پشت سر می گذارد و امسال نیز با هدف تجلیل از جانفشانی های دوران دفاع مقدس و نکوداشت و بازشناسی دوکوهه به عنوان نقطه حساس و اثرگذار دوران دفاع مقدس برگزار می گردد.

وی از انتشار فراخوان کنگره خبر داد و افزود: این کنگره در دو بخش آزاد( شعر و داستان) و بخش ویژه شامل ادبیات پایداری و دفاع مقدس و شهدای مدافع برگزار خواهد شد.

بازگیر اذعان داشت: در بخش ویژه، آثاری در اولویت خوانش خواهند بود که به موضوع دوکوهه، میعادگاه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مضمون‌های مرتبط با آن پرداخته باشند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک با بیان اینکه محدودیت سنی برای شرکت کنندگان وجود ندارد گفت: بخش‌های آزاد و ویژه در شعر و داستان به صورت جداگانه داوری می‌شوند و متقاضیان باید آثار (شعر و داستان) را تایپ‌شده بر روی یک طرف کاغذA٤ در سه نسخه با ذکر مشخصات کامل فردی، مختصری سابقه‌ی ادبی و ذکر آدرس و شماره تلفن به دبیرخانه‌ی کنگره ارسال شوند.

وی اظهار کرد: آثار ارسالی نباید در کنگره، جشنواره و همایشی شرکت کرده باشند و هر متقاضی می تواند در هر بخش تا پنج اثر نیز ارسال کند.

شاعران و داستان‌نویسان می‌توانند آثار خود را تا یکم اسفندماه به دبیرخانه کنگره واقع در کوی زیباشهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک ارسال نمایند.

علاقمندان برای کسب ازاطلاعات بیشتر از طریق شماره تماس ٤٢٦٥٤٣٠٧ 061 و دورنگار ٤٢٦٥٤٣١٦ 061 با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک تماس بگیرند.

پادگان دوکوهه در 5 کیلومتری شهر اندیمشک نقش مهمی در پشتیبانی از رزمندگان دفاع مقدس داشت.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.