ماجرای ممنوعیت تراکتورسازی از جذب بازیکن سرباز+مصاحبه

ممنوعیت استفاده از بازیکنان سرباز در فصل آینده شوکی بر باشگاه تراکتور سازی وارد کرد.

ماجرای ممنوعیت تراکتورسازی از جذب بازیکن سرباز + مصاحبهبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در روزهای اخیر خبری نقل محافل فوتبال شده است که باشگاه تراکتورسازی فصل آینده نمی تواند بازیکن سرباز جذب کند و همین موضوع باعث شده که نوراللهی و عالیشاه از پرسپولیس جدا شده تا در فصل آینده مجبور به گذراندن خدمت سربازی در لیگ دسته یک نشوند. 

باشگاه تراکتورسازی به عنوان تیم نظامی شناخته می شود و بازیکنان مشمول خدمت سربازی در این تیم دوران سربازی خود را سپری می کنند.این در حالی است که هم اکنون صحبت هایی مبنی بر ممنوعیت تراکتورسازی در جذب بازیکنان سرباز مطرح می شود. 

باشگاه تراکتورسازی اجازه جذب بازیکن سرباز را دارد

مهر علی باران چشمه مدیر کل تربیت بدنی نیروهای مسلح درباره این مطلب گفت: موضوع ممنوعیت باشگاه تراکتورسازی برای جذب بازیکنان سرباز در فصل آینده صحت ندارد و این تیم همچنان اجازه جذب بازیکنان سرباز دارد. 

وی در ادامه عنوان کرد: باشگاه های لیگ برتر و لیگ دسته یک با هماهنگی حوزه نظام وظیفه می توانند بازیکن سرباز جذب کنند و مشکلی در این باره ندارند. به هر حال شایعه ممنوعیت باشگاه های لیگ برتر در جذب بازیکنان سرباز دردسرهایی را برای ما ایجاد کرده است که اهالی فوتبال نباید به این موضوع توجه کنند. 

ممنوعیت استفاده از بازیکنان سرباز گمانه زنی رسانه ها است 

سیامک قلیچ خانی مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی هم ضمن تکذیب این موضوع گفت: ممنوعیت جذب بازیکنان سرباز از فصل آینده گمانه زنی ها رسانه است و مسئولان حوزه نظام وظیفه موضوعی در این خصوص مطرح نکردند. براین اساس ما مشکلی برای به خدمت گرفتن بازیکنان سرباز نداریم.

وی درباره تماس باشگاه تراکتورسازی با عالیشاه و نوراللهی تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد و این دو بازیکن با تصمیم خود قصد گذراندن خدمت سربازی در تراکتورسازی شدند. 

مدیر رسانه ای تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: سروش رفیعی هم خدمت سربازی اش به پایان رسیده است و آجرلو مدیر عامل تیم تمام تلاش خود را برای حفظ این بازیکن برای فصل آینده می کند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار