حاجی بابایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حذف عبارت" و عموم مردم" از گزارش کمیسیون تلفیق عمدی نبوده است/چاپ جدید گزارش در اختیار نمایندگان قرار می‌گیرد

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه گفت: در زمان چاپ برنامه ششم به صورت غیرعمد گزارشی که در آن عبارت "و عموم مردم"  وجود نداشت، منتشر شده است.

حذف عبارتحمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در واکنش به بحثی پیرامون حذف عبارت "عموم مردم" از مصوبه این کمیسیون اظهار داشت: با توجه به ضرورت رسیدگی حقوق های نجومی، این ماده بسیار تعیین کننده و سرنوشت ساز است تا طبق آن هر شخصی که در نظام کار می‌کند دریافتی‌های خود را به صورت شفاف در سامانه‌ای قرار دهد.

نماینده مردم همدان تصریح کرد: این دریافتی‌ها باید در منظر دستگاه‌های نظارتی باشد اما در همان زمان دو لفظ برای این ماده به کار رفت.

وی ادامه داد: در زمان چاپ برنامه ششم به صورت غیرعمد گزارشی که در آن عبارت "و عموم مردم"  وجود نداشت، منتشر شده است.

حاجی بابایی تاکید کرد: البته نظر مجلس به نسبت به این مسئله در صحن علنی و با رای نمایندگان مشخص خواهد شد.

رئیس کمیسیون تلفیق همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در حذف این اصطلاح عمدی در کار بوده است، گفت: عمدی در کار نبوده زیرا کمیسیون تلفیق به این موضوع رای داده و تنها در زمان چاپ این عبارت آورده نشده است.

نماینده مردم همدان خاطرنشان کرد: حال که از این موضوع مطلع شده‌ایم قرار است مصوبه‌ای که در آن عبارت "و عموم مردم" چاپ شده و در اختیار نمایندگان قرار بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار