تیم گسترش‌فولاد تبریز در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور میزبان تیم ذوب‌آهن اصفهان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛گسترش‌فولاد تبریز برای رسیدن به این مرحله ابتدا در اراک با پنج گل از سد تیم امید شهرداری این شهر گذشت‌.

حریفان آبی‌های تبریزی در دو مرحله بعدی تیم مس رفسنجان و شهرداری ماهشهر بودند که هر دو تیم از بازی برابر تیم گسترش فولاد انصراف دادند.

اما قهرمان حذفی سال گذشته خود را به سختی تا این مرحله بالا کشیده است، ذوب‌آهن اصفهان ابتدا در بوشهر و در ضربات پنالتی شهرداری این شهر را مغلوب کرده بود. مدافع عنوان قهرمانی در برابر تیم اکسین البرز نیز به سختی و با یک گل به برتری دست یافته بود.

سبزپوشان اصفهانی در مرحله قبل میزبان تیم ماشین‌سازی تبریز بودند که این بازی در 90 دقیقه بازی با تساوی دو بر دو به اتمام رسید، اما در آخرین دقیقه وقت‌های اضافی میزبان به گل دست یافت تا ماشین‌سازی تبریز را حذف کند.

برنده بازی تیم‌های گسترش‌فولاد تبریز با ذوب‌آهن اصفهان به مصاف برنده بازی تیم های تراکتورسازی تبریز با نفت و گاز گچساران خواهد رفت تا یک پای فینال معرفی شود.

آخرین بازی تیم‌های گسترش‌فولاد تبریز با ذوب‌آهن اصفهان در دور رفت لیگ برتر این فصل در اصفهان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

دو تیم سابقه بازی در جام حذفی را هم نیز دارند. تیم گسترش‌فولاد تبریز در سال 90 در مرحله نیمه نهایی با دو گل از سد ذوب‌آهن اصفهان عبور کرده و فینالیست شد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.