70 درصد سهمیه ی اشتغال تعهدی شهرستان سربیشه محقق شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از بیرجند ؛فلاحی،سرپرست فرمانداری شهرستان سربیشه در کمیته اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان گفت: سهمیه اشتغال تعهدی شهرستان سربیشه در سال 95 ، 422 نفر بوده که بین 19 دستگاه اجرایی شهرستان توزیع شده است.

وی افزود : برای 298 نفر توسط دستگاههای اجرایی شهرستان شغل ایجاد شده و 71 درصد سهمیه اشتغال تعهدی شهرستان محقق شده است .

سرپرست فرمانداری شهرستان سربیشه گفت:اشتغال موضوعی است که باید تمامی دستگاههای اجرایی شهرستان با دغدغه مندی به آن توجه داشته باشند.

فلاحی خواستار تسهیل فعالیت بانکها و عدم سخت گیری بیش از حد در اعطای تسهیلات اشتغال به کارآفرینان شد و افزود:همه مدیران باید از اختیارات خود جهت تسهیل روند اشتغال استفاده کنند.

راستگو رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سربیشه نیز در این جلسه گفت:میزان کل اعتبار شهرستان را در موضوع اشتغال مبلغ بیش از دو میلیارد و پانصد میلیون تومان بوده که بین دستگاه های کمیته امداد ، بهزیستی و صندوق کارآفرینی امید توزیع شده است .

وی همچنین از صدور 40 فقره مجوز مشاغل خانگی از ابتدای سال 95 در سطح شهرستان خبر داد و افزود: 100 درصد اعتبارات سال 94 مشاغل خانگی این شهرستان جذب شده ولی در سامانه مشاغل خانگی بروز رسانی نشده است و خواستار بروزرسانی اطلاعات توسط بانکهای عامل شد .

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.