279 میلیون تردد 9 ماه امسال در مازندران ثبت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،احمد آفرین محمدزاده مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در همایش تقدیر از فعالان عرصه حمل ونقل استان گفت: 279 میلیون تردد 9 ماهه امسال در استان ثبت شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال دو و نیم درصد افزایش یافت.

وی با بیان اینکه 292 شرکت در حوزه حمل ونقل جاده ای و مسافری در استان فعالیت می کنند افزود: 5 میلیون مسافر و 14 تن کالا از این شرکت ها سالانه در مازندران حمل ونقل می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با بیان اینکه 10 هزار و 400 کیلومتر راه در سراسر استان وجود دارد گفت : 20 هزار نفر در ناوگان حمل و نقل عمومی استان مشغول به کار هستند.

احمد آفرین محمدزاده با تاکید بر جایگزینی سیستم های مکانیزه بجای سیستم های سنتی افزود: هشت دوربین ثبت تخلف در محورهای ارتباطی استان نصب شده است و ۷۰ نقطه نیز برای نصب دوربین جانمایی شده است.

علیزاده رئیس اداره نگهداری راه های مازندران با بیان اینکه بیش از 10 هزار و 400 کیلومتر راه در سراسر استان وجود دارد و در سرمای اخیر بیش از 3000 کیلومتر در زیر برف مدفون شده بودند گفت : 250 دستگاه ماشین آلات راهداری در قالب 33 اکیپ، آماده خدمت رسانی به مردم در جاده های استان است.

وی سوادکوه، هراز، کندوان، کیاسر، گلوگاه و کناره را از جمله راه های مهم استان برشمرد و افزود : تاکنون در ۱۰۰ نقطه استان دستگاه های تردد و ۴۵ دوربین نظارت تصویری در راه های استان نصب شده است.

رئیس اداره نگهداری راه های مازندران به نصب انواع علائم ، خط کشی ها ، بهسازی و روکش آسفالت ، نصب گاردریل و نگهداری از۴۰۰ کیلومتر روشنایی محورها اشاره کرد و گفت: با کمک بخش خصوصی بیش از ۱۹۵ دستگاه پل برای تردد عابران پیاده در استان احداث شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.