نماینده تهران طی اخطاری در مجلس گفت: قرار بود مواد دارای ایراد به کمیسیون ارجاع شود اما این امر اتفاق نیفتاده است

نعمتی: قرار بود مواد دارای ایراد به کمیسیون ارجاع شود/ لاریجانی: اکنون نیز با پیشنهادات نمایندگان رفع اشکال می‌شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز نعمتی نماینده مردم تهران ری شمیرانات اسلامشهر طی اخطاری با استناد به اصل 85 قانون اساسی در صحن علنی امروز سه‌شنبه 30 اذر ماه مجلس خطاب به لاریجانی رئیس مجلس گفت: شما اول عصبانی نباشید زیرا امروز چند اتفاق افتاده است.

وی در ادامه افزود: طبق ماده 25 که سمت نماینده قائم به شخص بوده و قابل واگذاری نیست. ما 110 ماده بدون اظهارنظر نمایندگان رای‌گیری می‌کنیم و این در صورتی است که شما اعلام کردید ایرادی ندارد، ما موارد دارای ایراد به کمیسیون ارجاع می‌دهیم.

نعمتی تصریح کرد: بنده صبح خدمت شما آمدم و خواهش کردم شان نمایندگان را هیئت رئیسه باید بیشتر رعایت کند، بسیاری از موارد بدون رای‌گیری رد می‌شود و این در صورتی است که قبلا اعلام شده این موارد به کمیسیون برای رفع اشکال و ابهام ارجاع خواهد شد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: با سعه صدر و دو روز بیشتر اجازه دهید نمایندگان رای خود را بدهند زیرا تنها نمایندگان کمیسیون تلفیق نباید نظر دهند.

لاریجانی در پاسخ به تذکر نعمتی گفت: بنده عصبانی نیستم و نظر شما درست است مانند ماده 6 که باید به کمیسیون ارجاع می شد.

رئیس مجلس تصریح کرد: نمایندگان می‌توانستند در صورت ارجاع موادی از برنامه به کمیسیون‌ پیشنهادهای خود را ارائه کنند اما از دیروز تاکنون مگر پیشنهادات در صحن ارائه نشده، لذا ناراحت نباشد و ثلمه‌ای به اسلام وارد نشده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار