شوک به ستاره‌های جدایی طلب پرسپولیس

عالیشاه و نور‌اللهی در ملوان‌ یا فجرسپاسی!

به نظر می‌رسد دو بازیکنی که پرسپولیس را به مقصد تراکتورسازی تبریز ترک خواهند کرد در نیم فصل دوم با دردسرهایی رو به رو شوند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امید عالیشاه و احمد نوراللهی دو بازیکنی هستند که جدایی‌شان از  جمع سرخپوشان قطعی شده و هر دو قصد رفتن به خدمت سربازی را دارند.
از طرفی این دو بازیکن تصمیم گرفته‌اند برای گذراندن خدمت خود راهی تراکتورسازی شوند که این موضوع تا اینجا از نظر آنها به درستی پیش رفته است و باشگاه پرسپولیس هم جدایی این دو بازیکن را رسما اعلام کرد اما ظاهرا ماجرا پیچ و خم‌های دیگری دارد که دو بازیکن پرسپولیس از آن بی اطلاع هستند!
ماجرا از این قرار است که دو بازیکن کنونی پرسپولیس از اطرافیان خود و همچنین برخی از مسئولان تراکتورسازی شنیده‌اند سال آینده تیم‌های لیگ برتر حق جذب بازیکنان سرباز را ندارند و بهتر است همین نیم فصل به جمع سرخپوشان تبریزی اضافه شوند تا در پایان فصل دچار مشکل نشوند.
اگر چه سردار باران چشمه چنین موضوعی را تکذیب کرد و مدعی شد که تیم‌های نظامی در پایان فصل حق جذب سرباز را دارند و مطرح کردن این موضوع فقط شایعه است اما ظاهرا ماجرا چیز دیگری است. 
در این بین چند تیم نظامی دیگر در واکنش به جذب بازیکنان متعدد توسط تراکتورسازی و حضور ستاره‌های فوتبال ایران در این تیم معترض شده و خواستار تقسیم بازیکنان سرباز تیم‌های دیگر در بین تیم‌های نظامی شده اند، موضوعی که نه نوراللهی از آن مطلع است و نه عالیشاه.  مسئولان برخی از باشگاه‌های لیگ دسته اولی معتقدند بازیکنان سرباز دیگر تیم‌ها می‌توانند کمک کنند تا آنها به راحتی به لیگ برتر صعود کنند و حضور بازیکنان سرباز در این تیم‌ها حق قانونی آنها هم محسوب می شود.
به نظر می‌رسد در نیم فصل و هنگامی که بازیکنان سرباز فوتبال ایران قصد پیوستن به تیم‌های نظامی مد نظر خود را داشته باشند با مشکل رو به رو شده و شاید دو ستاره پرسپولیس که دفترچه خدمت خود را دریافت کرده‌اند یا سر از ملوان در بیاورند و یا فجر سپاسی!موضوعی که بدون شک هر دو ستاره را دچار شوک خواهد کرد.

منبع: 11 نیوز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عشقم ارتش سرخ آسیا
۱۹:۲۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۵
بهتر
هر جا برن جز این تیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۱ دی ۱۳۹۵
اصلا چرا تراکتورسازی یک تیم نظامی محسوب میشه؟ اخه تراکتور کجاش به نظامی میخوره که حق داره بازیکن سرباز بگیره؟
تیم نظامی باید اسمشم متناسب باشه مثل فجر و ملوان نه تراکتورر!!!