مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان از جمع آوری تابلوی چهار فروشگاه مدعی برندفروشی در کلانشهر اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان، روز سه شنبه به نقل از جواد محمدی فشارکی اعلام کرد: تابلوی 2 واحد صنفی واقع در خیابان خاقانی، یک واحد در خیابان نظر شرقی و یک واحد در خیابان چهارباغ بالا جمع آوری شده است.
محمدی فشارکی از صدور اخطار برای هفت واحد صنفی دیگر خبر داد و تاکید کرد: در صورتیکه این واحدها نتوانند مدارک مستندی در رابطه با برند خود ارائه کنند بزودی تابلوهای این واحدها نیز جمع آوری خواهد شد.
مدیر بازرسی و نظارت اصناف اصفهان گفت: در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب درباره برخورد با فروش کالاهای قاچاق و حمایت از تولید ایرانی، اقدام های مشترک متعددی در بازرسی و نظارت اصناف، پلیس آگاهی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان صورت گرفته است.
وی با تاکید بر حمایت از حقوق مصرف کننده افزود: یکی از مشکل هایی که در سطح عرضه پوشاک با آن دست و پنجه نرم می کنیم، ارائه پوشاک با برندهای شناخته شده خارجی است.
محمدی فشارکی با بیان اینکه در اولین گام راستی آزمایی فروشگاه های مدعی برندفروشی در اصفهان را کلید زدیم، گفت: در این مرحله 29 فروشگاه در منطقه غرب و جنوب غرب اصفهان شناسایی شد و از این فروشگاه ها مدارکی دال بر اثبات برند فروشی از آنان درخواست شد.
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان اظهار کرد: از میان واحدهای شناسایی شده 11 واحد با پروانه و 14 واحد نیز بدون پروانه در حال فعالیت هستند.
وی با بیان اینکه به این واحدهای صنفی فرصتی برای ارائه مدارک داده شد، تصریح کرد: تابلوهای چهار فروشگاه متخلف با حضور هیات مشترکی از بازرسان اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان و پلیس اماکن عمومی استان اصفهان جمع آوری شد.
مدیربازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان با تاکید بر حمایت از تولید داخلی گفت: مراکز تولیدی باکیفیت عالی در ایران و اصفهان فعالیت می کنند که در صورت حمایت مردم از این تولیدکنندگان می توان به صادرات این کالاها امیدوار شد.
وی از تولیدکنندگان پوشاک داخلی خواست تا با افزایش فعالیت های تبلیغاتی برای نام تجاری خود و برندسازی زمینه رقابت با تولیدات خارجی را فراهم کنند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار