ران درمر از تصمیم رئیس جمهور منتخب آمریکا برای انتقال مقر سفارت این کشور در فلسطین اشغالی، از تل‌آویو به قدس استقبال کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، «ران درمر»، سفیر  رژیم صهیونیستی در واشنگتن، روز سه شنبه با انتشار بیانیه ای با اشتیاق از وعده دونالد ترامپ درخصوص انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی استقبال کرد. 

رئیس جمهور منتخب آمریکا در طول مبارزات انتخاباتی خود وعده داده بود سفارت این کشور در سرزمین های اشغالی فلسطین را از تل آویو به قدس اشغالی انتقال دهد. چنین اقدامی یک سنت‌شکنی در تاریخ سیاست خارجی واشنگتن به حساب می آید.

ران درمر یک هفته پس از اینکه ترامپ «دیوید دی فریدمن» را به عنوان سفیر جدید آمریکا در سرزمین های اشغالی تعیین کرد، حمایت خود از وعده رئیس جمهور منتخب آمریکا را اظهار کرد. فریدمن یک دوست به تمام معنا  برای رژیم صهیونیستی و حامی این رژیم است.

درمر در سخنانی ضمن استقبال از وعده ترامپ ادعا کرد: «انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی گامی بلند به سوی صلح خواهد بود.» وی بدون اشاره به نام ترامپ یا سفیر جدید آمریکا در سرزمین های اشغالی افزود: «انتقال سفارت باید مدت ها پیش انجام میشد.»




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار