کانون‌های فرهنگی دانشگاه زابل در جشنواره ملی رویش 10 عنوان برتر در بخش‌های مختلف را کسب کردند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان،به نقل از روابط عمومی دانشگاه زابل، ششمین جشنواره ملی کانون‌‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه‌‌های سراسر کشور با حضور 130 دانشگاه و موسسه آموزش عالی کشور و شرکت بیش از یک هزار و 100 کانون فرهنگی، هنری اجتماعی به مدت سه روز در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.


در این جشنواره که به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد دانشگاه زابل با کسب 10 عنوان برتر توسط همه کانون‌های فرهنگی توانسته جایگاه سوم این دوره از جشنواره را پس از دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه علامه طباطبایی کسب کند.

کانون‌های فرهنگی دانشگاه زابل در این رقابت با کسب 10 عنوان برگزیده در بخش‌های مختلف، رتبه سوم کانون‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری کشور را کسب کردند.

در این جشنواره کانون فرهنگی، اجتماعی  موسیقی، تئاتر، شعر و ادب، فیلم و عکس، محیط زیست، هنر‌های تجسمی، و 3 کانون بین کانونی شامل کارآفرینی، همای رحمت، نجوم موفق به کسب رتبه شدند.

لازم به ذکر است جشنواره ملی کانون‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه‌های سراسر کشور با حضور دکتر سید ضیا هاشمی معاون وزیر علوم با معرفی و تقدیر از برگزیدگان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار