تیم ماشین سازی تبریز با حضور فرهاد کاظمی به دنبال تصاحب جایگاهی مناسب در نیم فصل دوم است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به عنوان تیم تازه لیگ برتری جواز حضور در لیگ شانزدهم را بدست آورد. تیم ماشین سازی تبریز عنوان سومی تیم این شهر لقب گرفته است و با توجه به پیشینه این تیم از هواداران پرشماری برخوردار است . مسئولان تیم در ابتدا سکان هدایت این تیم را به رسول خطیبی سپردند و با جذب بازیکنان ستاره ایی چون آندرانیک تیموریان،پیام صادقیان ، کامدار ،گردانی و نریمان جهان امید می رفت از موفق ترین تیم های لیگ شانزدهم به شمار آید. اما ماشین سازی عملا پس از گذشت چهارده هفته از لیگ شانزدهم جزء لاینفک پایین نشین های جدول است و انگار نمی خواهد تکان خورده و جایگاهش را دو دستی چسبیده است . البته تبریزی ها گرچه دو تیم دیگر به نام تراکتورسازی و گسترش فولاد در لیگ برتر دارند که بدون شک عملکردشان موفق تر از ماشین سازی تبریز است اما غافل از نتیجه تیم سوم شان نیستند و خواستار حضور موفق سومین تیم شهرشان در لیگ شانزدهم هستند.
 
ماشین سازی و لیگ شانزدهم
 
به جرات می توان گفت که عملکرد تیم فوتبال ماشین سازی تبریز قابل قبول نبوده و پایین تر از حد انتظار درلیگ ظاهر شده است . ماشین سازی با گذشت 14 هفته از لیگ برتر ضعیف ترین خط دفاع و حمله را به خود اختصاص داده است . این تیم یک برد سه تساوی و ده باخت را کسب کرده که با 8 گل زده و 22 گل خورده قعر جدول را به خود اختصاص داده است. به هر حال ماشین سازی 16 دیدار دیگر را پیش رو دارد و اگر نتیجه لازم را بدست نیاورد به طور قطع از سقوط کننده های زودهنگام لیگ خواهد بود. باید واکنش مسئولان تیم را در ادامه لیگ ببینیم .
 
محمودی : ماشین سازی پتانسیل ماندن در لیگ را دارد
 
کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار ما درباره علل ضعف ماشین سازی تبریز گفت : باید بگویم تیم فوتبال ماشین سازی به عنوان تیم تازه لیگ برتری شده در هدف گذاری تیم عجله کرد چراکه با جذب بازیکن خواستار گرفتن سهمیه و کسب قهرمانی بود در حالی که این تیم از ابتدا می بایست برای حفظ در لیگ تلاش می کرد سپس در سال های بعدی دیگر اهدافش را پی گیری می کرد.
 
وی درادامه افزود: البته رسول خطیبی که از مربیان خوب فوتبال کشورمان است برای این تیم بسیار زحمت کشید که جای تقدیر دارد اما به طور حتم فرهاد کاظمی سرمربی جدید ماشین سازی این تیم را  به مرز موفقیت می رساند و باتوجه به وجود بازیکنان خوب ،ماشین سازی پتانسیل ماندن و بقا را درلیگ شانزدهم  دارد.
 
کارشناس فوتبال کشورمان گفت : با درایت فرهاد کاظمی سرمربی جدید تیم ماشین سازی و حمایت مسئولان و هواداران به طور حتم ماشین سازی تا میانه های جدول صعود خواهد کرد و از قعر فاصله می گیرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار