مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برنامه ریزی جهت برگزاری ویژه برنامه های حماسه 9 دی در بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حجت‌الاسلام آیت‌ عباسیان با تاکید بر اینکه باید اتفاقات مهمی مثل حماسه 9 دی در جامعه تبیین شوند، پرداختن به این مهم را در راستای ایجاد بصیرت‌افزایی در جامعه و به‌ویژه بین جوانان موثر ارزیابی کرد.


عباسیان با تاکید بر اینکه خیلی از مخالفان نظام و اسلام و انقلاب در فضای مجازی خیمه‌زده‌اند، تاکید کرد: دشمنان از فضای مجازی و ابزارهای ارتباطی نوین در جهت منافع خود و برنامه‌ریزی و توطئه برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب استفاده می‌کنند.

وی تاکید کرد: اگر از فضای مجازی غافل شویم، گویی از بخش زیادی از جامعه که اکثرا هم جوانان هستند، غفلت کرده‌ایم.عباسیان گفت: باید برای شناسناندن حماسه 9 دی و اتفاقات رخ داده در این حماسه از ظرفیت‌ فضای مجازی بهره گرفت.

عباسیان در پایان با اشاره به برنامه‌ریزی در راستای برگزاری ویژه برنامه‌های حماسه 9 دی در آستان مبارک برخی از امامزادگان و بقاع شاخص استان، ابراز امیدواری کرد: این اقدام بتواند نقش مهمی در تبیین حماسه 9 دی و اتفاقات رخ داده در جریان این حماسه سرنوشت‌ساز در بین هموطنانمان و بویژه نسل جوان داشته باشد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.