معاون حقوقی و مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: هزینه هایی که اشخاص حقیقی و حقوقی برای توسعه اماکن ورزشی دارند به عنوان مالیات تلقی می شود.

خادم: وجوه هزینه شده در اماکن ورزشی، مالیات تلقی می شودبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر رضا خادم در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از مصوبه مهم مجلس برای ورزش کشور خبرداد و گفت: بعد از تلاش زیاد این معاونت با حمایت وزیر ورزش و جوانان و تایید و همراهی نمایندگان محترم مردم در مجلس، هزینه هایی که اشخاص حقیقی و حقوقی برای توسعه اماکن ورزشی دارند به عنوان مالیات تلقی می شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: نمایندگان در نشست علنی امروز ( اول دی ماه ) مجلس در جریان بررسی جزییات لایحه برنامه ششم توسعه کشور، با 147 رای موافق، با این بند الحاقی در لایحه موافقت کردند.

در بند الحاقی ماده هفت برنامه توسعه ششم کشور آمده است؛ وجوه هزینه هایی که توسط اشخاص حقیقی و حقوقی به منظور احداث، تکمیل و تجهیز فضاها، اماکن و توسعه ورزش همگانی و یا به عنوان کمک به وزارت ورزش و جوانان پرداخت می شود با تایید این وزارتخانه به عنوان هزینه های قابل قبول مالیاتی تلقی خواهد شد.

خادم درباره سابقه این موضوع گفت: این مصوبه در برنامه های سوم و چهارم توسعه کشور وجود داشت ولی در برنامه پنجم توسعه حذف شده بود و خوشبختانه در دولت یازدهم و با حمایت قاطع نمایندگان محترم مردم مجددا در برنامه ششم توسعه کشور تایید شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار