نایب‌ رئیس بانوان هیأت کاراته استان اصفهان گفت: بانوان کاراته‌کار اصفهانی در دوازدهمین دوره رقابت‌های کاراته جام ایران‌زمین سبک شوتوکان WSKF به میزبانی تهران شرکت کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،زهرا ساجدی  اظهار کرد: دوازدهمین دوره رقابت‌های کاراته جام ایران‌زمین سبک شوتوکان WSKF، روز 30 آذر سال جاری و یکم دی‌ ماه به میزبانی تهران برگزار می‌شود؛ از استان اصفهان حدود 20 بانوی کاراته‌کار به سرپرستی مرضیه جعفری در این رقابت‌ها حضور پیداکرده‌اند.

وی افزود: در مسابقات قهرمانی کشور کاراته سبک شیتوریو کوبه اوزاکا که بیست و ششم آذرماه سال جاری به میزبانی تهران برگزار شد، بانوان کاراته‌کار اصفهانی به مقام نایب‌ قهرمانی دست یافتند.

نایب‌ رئیس بانوان هیأت کاراته استان اصفهان ادامه داد: لیگ جوانه‌ها و آینده‌سازان نیز هر دو هفته یک‌ بار یا هر سه هفته یک‌ بار در تهران صورت می‌گیرد که بانوان اصفهانی در دو بخش کاتا و کومیته از طرف هیأت کاراته استان اصفهان حضور پیدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: امسال فهیمه عیدی‌منش و الهام خداپرست موفق به کسب درجه داوری آسیایی شده‌اند و این باعث افتخار است، زیرا هم‌ اکنون تعداد داوران آسیایی استان در بخش بانوان به چهار نفر رسیده است؛ سال گذشته نیز سمانه حبیبی و مهناز برات دستجردی این درجه را کسب کردند.

ساجدی اظهار داشت: به دلیل نداشتن اسپانسر بانوان رده سنی بزرگسال در تیم‌های شهرهای دیگر پخش‌ شده‌اند و ما بیشترین سرمایه‌گذاری را روی جوانه‌ها و آینده‌سازان متمرکز کرده‌ایم به امید روزی که این کاراته‌کاران در آینده در سطح ملی وارد شوند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم جوانه‌ها و آینده‌سازان همین امسال در رده سنی خودشان به تیم ملی راه یابند و در آینده نیز جزو رده سنی بزرگ‌سال پیراهن تیم ملی را بر تن کنند؛ ما هم با برگزاری مسابقات و اردوها تلاش می‌کنیم تا این هدف محقق شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.