استقبال از پیکر مطهر یکی از شهدای مدافع حرم فردا در سمنان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی دیابی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم استان سمنان گفت: پیکر مطهر شهید‌محمد عیسی محمدی که چند روز پیش در دفاع از حرم اهل‌بیت(س) در حلب به مقام رفیع شهادت رسید فردا دوم دی‌ماه به سمنان منتقل می‌شود.

وی با اشاره به این که برگزاری آیین استقبال در ورودی شهر سمنان و در جوار یادمان شهدای گمنام برگزار می‌شود، تصریح کرد: این آیین با حضور برخی مسئولان استان، مردم قدردان سمنان، خانواده‌های معظم شهدا و از جمله خانواده معظم این شهید مدافع‌حرم برگزار می‌شود.

‌معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم استان سمنان با اذعان به اینکه شهید والامقام ‌محمد عیسی محمدی در یک عملیات مستشاری در حلب به دست تکفیری‌های تروریست به شهادت رسید گفت: این شهید والامقام از رزمندگان دلاور تیپ فاطمیون است.

دیابی با بیان اینکه آئین وداع با این شهید مدافع حرم نیز دوم دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشای در مهمان‌شهر مهاجرین سمنان برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: پیکر پاک این شهید روز جمعه سوم دی‌ماه و بعد از اقامه نماز میت در مسجد تاریخی سمنان در گلزار شهدای سمنان به‌خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.