نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای رفع کمبود پارکینگ شهر تهران به زودی در زیر میادین بزرگ شهر، پارکینگ ساخته می شود.

اسماعیل دوستی نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به مشکل کمبود پارکینگ در سطح شهر تهران اظهار داشت: این موضوع را در کمیسیون بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که باید از زیر سطح ها برای رفع آن استفاده کنیم.

وی افزود: قرار است در زیر میادین بزرگ شهر و مکان هایی که امکان ساخت پارکینگ وجود دارد، کمبود پارکینگ شهر تهران را تأمین کنیم.

نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد:  هم اکنون از تقاطع نیایش _ کردستان شروع کردیم و به صورت وسیع و جدی مشغول ساخت پارکینگ هستیم.
 
دوستی گفت: اگر این طرح در میادین اصلی شهر تهران به نتیجه برسد، در ورودی های شهر هم آن را اجرایی خواهیم کرد.

وی افزود: باید به دنبال برنامه ای باشیم تا از در ورودی تهران_ کرج تأمین پارکینگ کنیم تا افرادی که با خودوری شخصی از کرج به تهران می آیند با وسایل حمل و نقل عمومی وارد شهر تهران شوند.

نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمومی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حمل و نقل عمومی زنجیره وار و به صورت حلقه ای است، گفت: باید ظرفیت مترو و اتوبوس را تقویت کنیم ، چراکه این دو به هم متصل هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهونه
۱۸:۴۳ ۰۱ دی ۱۳۹۵
عوض اینکه خودروها را کم کنند پارکینگ می سازند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۱ دی ۱۳۹۵
به زودی یعنی 10 سال ؟
آخرین اخبار