رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه گفت: باشگاه های بدنسازی استان مطابق با شاخص های بومی استان درجه بندی می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ حسین شیروانی گفت: وزارت ورزش و جوانان آیین نامه ای برای درجه بندی باشگاه های ورزشی دارد، اما از آنجایی که اغلب باشگاه های بدنسازی استان چندان تطابقی با آن آیین نامه ندارند، در هیات بدنسازی استان اقدام به تعیین شاخص هایی برای درجه بندی باشگاه های استان کرده ایم.


 وی ادامه داد: بر همین اساس شاخص هایی را در نظر گرفته ایم و بر اساس این شاخص ها، باشگاه ها را به درجه یک، درجه دو و درجه سه تقسیم کرده ایم.هدف اصلی از این کار آن است که انگیزه ای میان باشگاه داران استان ایجاد کنیم که سطح و درجه باشگاه خود را ارتقاء دهند.

 رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر این شاخص ها را احصاء کرده ایم و به زودی در قالب اطلاعیه ای به باشگاه داران استان اعلام خواهیم کرد که مدارک و مستندات خود را برای تطبیق با این شاخص ها به هیات پرورش اندام استان ارجاع دهند.

 وی تاکید کرد: پس از دریافت مدارک و مستندات باشگاه ها، بازرسان و کارشناسان هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اقدام به بازدید از باشگاه ها خواهند کرد و در نهایت درجه بندی باشگاه ها اعلام خواهد شد.

 شیروانی خاطرنشان کرد: پس از تعیین درجه بندی هر کدام از باشگاه ها، میزان شهریه دریافتی آنها(بسته به نوع درجه) از ورزشکاران متغییر می شود.در حال حاضر 325 باشگاه بدنسازی فعال در سطح استان داریم که بیش از 80 درصد این باشگاه ها در شهر کرمانشاه قرار دارند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.