عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: سران مثلث عبری، عربی، غربی بر شکست فاحش خود در برابر محور مقاومت اعتراف کردند.

مقامات غربی بر شکست فاحش خود در برابر محور مقاومت اعتراف کردند
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد کریمی قدوسی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 1 دی ماه) مجلس در تذکر شفاهی با اشاره به پیروزی های اخیر محور مقاومت و ملت سوریه در عرصه جنگ حلب گفت: پیروزی راهبردی مردم سوریه و جریان مقاومت در آزادسازی شهر حلب را تبریک می گویم.

وی افزود: آثار این پیروزی آنقدر گسترده بود که بلافاصله سران مثلث عبری، عربی، غربی اظهار نظر کردند و در آن بر شکست فاحش خود در برابر محور مقاومت اعتراف کردند.
 
نماینده مردم مشهد ادامه داد: آثار شکست این کشورها آنقدر وسیع بود که بلافاصله در عرصه‌های مختلف رخ نشان داد. یکی از این مسائل اقدام سنای آمریکا در وضع قانون جدید برای تمدید تحریم های 10 ساله بود که به طور حتم برخلاف نص صریح برجام است.

عضو کمیسیون امنیت ملی افزود: در آن زمان هیچکدام از سناتورهای آمریکایی نمی گفتند ایران نقض برجام کرده بلکه اعتراف می کردند چون ایران قدرتمند است ما می خواهیم با این قانون به مقابله با جمهوری اسلامی بپردازیم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: بلافاصله شاهد حضور وزیر مونث کشور خبیث انگلیس درمنطقه بودیم که وی با الفاظ رکیک ملت ایران را تهدید می کرد اما ولی امر مسلمین اخیراً در دیدارشان تاکید کردند که عزت و اقتدار ایران اسلامی و همه ملت های مسلمان کانون وحدت جهان اسلام است که انشاءالله به زودی آثار آن نمایان خواهد شد.
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار