رئیس‌جمهور منتخب آمریکا اظهارات اخیر "بیل کلینتون" را مورد تمسخر قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان، روز سه شنبه، دونالد ترامپ – رئیس جمهور منتخب آمریکا – اظهارات "بیل کلینتون" – رئیس جمهور اسبق این کشور – را مورد تمسخر قرار داد. بیل کلینتون در مصاحبه‌ با یکی از روزنامه‌های محلی گفته بود ترامپ اطلاعات زیادی ندارد.

ترامپ در چند پیام در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت: "بیل کلینتون گفت من پس از انتخابات با وی تماس گرفته ام. اما اشتباه است؛ او با من تماس گرفت و مودبانه به من تبریک گفت. او خودش اطلاعات زیادی درباره مسائلی مانند جذب افراد -- حتی با یک بودجه نامحدود – برای کسب رای در ایالت‌های بنفش ندارد. آن‌ها (دموکرات‌ها) بر ایالت‌های مهم تمرکز نکردند."

وی این اظهارات را در پاسخ به سخنان بیل کلینتون در مصاحبه با یک روزنامه محلی بیان کرده است. بیل کلینتون در این مصاحبه گفت: "ترامپ اطلاعات زیادی ندارد. تنها موردی که وی در آن سررشته دارد این است که چگونه آرای مردان سفیدپوست و خشن را به خود اختصاص دهد."

بیل کلینتون همچنین "جیمز کومی" – رئیس پلیس فدرال آمریکا – را متهم کرد که موجب شکست هیلاری کلینتون – نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا – شده است.

بیل کلینتون ادعا کرده است یک روز پس از برگزاری انتخابات آمریکا، از جانب ترامپ تماسی دریافت کرده است و از رفتار دوستانه رئیس جمهور منتخب آمریکا با وی پس از رقابت‌های نفس‌گیر بسیار تعجب کرده است. وی گفت: "(رفتار ترامپ) مانند 15 سال پیش بود."

این در حالی است که ترامپ تاکید کرده است: "او (کلینتون) با من تماس گرفت."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار