وزیر کار و امور اجتماعی گفت: یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید انجام شود گسترش نهادهای صنفی و مدنی است.

تلفنی/ قربانی***** یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید انجام شود گسترش نهادهای صنفی و مدنی استبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی ربیعی وزیر کار و امور اجتماعی در نشست مشترک خانه احزاب و وزیر کار که در مجموعه تلاش تهران برگزار شد ضمن اشاره به اهمیت احزاب گفت: جامعه نیاز به یک تعادل اجتماعی دارد و احزاب می‌توانند این نقش را ایفا کنند. جامعه‌ای که احزاب در آن حضور نداشته باشند ناقص است.

وی ادامه داد: ما همواره دچار کاستی در زمینه احزاب بودیم وجود تشکل‌ها و احزاب می‌تواند جامعه را به تعادل بکشد. ما باید کارکرد احزاب را افزایش دهیم تا بتوانند در تصمیم‌گیری‌ها تصمیم سازی کنند.

وزیر کار و امور اجتماعی اظهار داشت: هر چه بنیان‌های مردمی و حزبی بالاتر روند ثبات جامعه بیشتر می‌شود. ما امروز به آرامشی بزرگ نیاز داریم جامعه‌ ناآرام جامعه‌ای است که امید و پیشرفت در آن احساس نمی‌شود. دولت و احزاب یکدیگر را کامل می‌کنند و اگر ما بتوانیم یک کار عقلانی را در آرامش به جلو ببریم به نتایج بسیار مطلوبی می‌رسیم.

ربیعی تصریح کرد: بیشترین ارتباط مردم با وزارتخانه‌ها ارتباط آنها با وزرات کار است. یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید انجام شود  گسترش نهادهای صنفی، مدنی و مردمی است. خوشبختانه در دوره وزارت جدید 51 درصد تشکل‌های کارگری و کارفرمایی افزایش یافته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار