نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی خود در غوطه شرقی دمشق به نزدیکی شهرک‌های "حزرما و اوتایا" رسیدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش سوریه پیشروی خود را در غوطه شرقی دمشق افزایش داد و با هدف قرار دادن تروریست ها در درعا به نزدیکی دو شهرک "حزرما  و اوتایا" رسید.

به گزارش منابع میدانی، ارتش سوریه با استفاده از چند یگان از نیروهای خود و حرکت به صورت عرضی، عملیات خود را از منطقه معامل آغاز و تا یک کیلومتری دو شهرک حزرما و اوتایا پیش رفت. در این عملیات شماری از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند.

ارتش و نیروهای مسلح سوریه همچنین 10 پهپاد بمب گذاری شده تروریست های جبهه النصره را  در درعا منهدم ساختند.

تروریست های جبهه النصره که با این 10 پهپاد بمب گذاری شده قصد هدف قرار دادن خانه های مردم در محله های امن شهر درعا را داشتند، با مقابله ارتش سوریه و انهدام این پهپادها قبل از رسیدن به مقصد مواجه شدند.

ارتش سوریه همچنین شماری از تسلیحات تروریست ها را در غرب شهرک "ام المیاذن" در 10 کیلومتری شرق درعا منهدم ساخت.

در حومه شمالی حمص نیز ارتش سوریه مواضع تروریست های جبهه النصره را در روستای زعفرانه و تلبیسه هدف قرار داد و شمار زیادی از عناصر  تروریستی را به هلاکت رساند.

ارتش سوریه در حومه شرقی حمص نیز تروریست های داعش را در شرق محطه الرابعه هدف قرار داد و چند خودروی زرهی و مسلح متعلق به تروریست ها را منهدم ساخت. در این عملیات 23 نفر از عناصر تروریستی داعش به هلاکت رسیدند.
 
در دیرالزور نیز ارتش سوریه مراکز تروریست های داعش را در محله های "حویقه، رشدیه و عمال" هدف قرار داد که به هلاکت شماری از تروریست ها و انهدام تسلیحات آنها منجر شد.

از سوی دیگر مرکز روسی حمیمیم اعلام کرد: تروریست ها در 24 ساعت گذشته، 26 مرتبه آتش بس را در سوریه نقض کردند.

به گزارش مرکز روسی نظارت بر آتش‌بس در سوریه (آشتی سوریه)، 8 مورد نقض آتش‌بس از سوی تروریست ها در حلب، 16 مورد در دمشق و 2 مورد در حما به ثبت رسیده است.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۰۲ دی ۱۳۹۵
پیشروی ها نسبت به چند روز گذشته چرا کند شده .
به نظر میرسه تحولاتی در راهه
آخرین اخبار