دبیر اجرایی سومین دوره مسابقات سازه ماکارونی گناباد گفت: این دوره از مسابقات با حضور ۲۱ گروه دانشجویی در دو بخش سازه راندمانی و سازه زیبا در گناباد برگزار شد.

برگزاری سومین دوره مسابقات سازه ماکارونی در گنابادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ ایمان جمعه گفت: سومین دوره مسابقات سازه ماکارونی با حضور ۲۱ گروه دانشجویی شامل ۱۷ سازه در بخش راندمانی و ۴ سازه در بخش زیبایی صبح امروز گناباد برگزار شد.
وی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که به همت موسسه آموزش عالی پارس رضوی و با همکاری تالار باران برگزار شد، دانشجویانی از شهرستان‌های مشهد، تربت‌حیدریه، بیرجند، فردوس، بافق یزد و گناباد به رقابت پرداختند.
جمعه خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات ۳ گروه در بخش سازه‌های راندمان، یک گروه در بخش سازه زیبا و یک گروه در بخش سازه سنگین برگزیده و با تندیس مسابقات و جوایز ارزنده تقدیر شدند.
گفتنی است در این دوره از مسابقات در بخش سازه های راندمانی تیم «آسمان خراش آزاد بیرجند» با راندمان ۸۲۹٫۱۴، تیم «پارس سازه مجتمع آموزش عالی گن و پارس رضوی» با راندمان ۳۸۶٫۳۶ و تیم «میراث ماندگار دان صنعتی سجاد مشهد» با راندمان ۳۴۵٫۹۹ به مقام اول تا سوم دست یافتند.
همچنین در بخش سازه سنگین تیم «برتر رستا دان یزد» با بار ۲۵۷٫۸ جایزه این بخش را از آن خود کرد.
در بخش زیبایی نیز تیم «کاریز دانشگاه پارس رضوی» مقام اول این بخش را از آن خود کرد و تیم های «Tay siz دانشگاه علوم پزشکی گناباد» و «نوین سازه کویر پارس رضوی» به صورت مشترک مقام دوم این بخش را کسب کردند.
انتهای پیام/ ح.ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.