آیت الله نوری همدانی در دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین بر لزوم تقویت آمادگی های فرهنگی و اطلاعاتی بسیج تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آیت‌الله‌ نوری همدانی در دیدار رئیس جدید سازمان بسیج مستضعفین ضمن تاکید بر تقویت آمادگی‌های فکری،فرهنگی،اطلاعاتی و تجهیزاتی بسیج گفت: سوابق بسیج بسیار عیان است و لازم است بسیج در حدی از قدرت باشد که دشمن از او احساس ترس کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش در مورد نعمت بسیج گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که امام(ره) غرس کرده و روزبه‌روز آثار آن مشخص‌تر می‌شود. 
 
استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به سخنان اخیر نخست‌وزیر انگلیس تأکید کرد: باید عملکرد دشمن را شناخته و باقدرت در مقابل دشمنان ایستاد.
 
آیت الله نوری همدانی ضمن تقدیر از زحمات سردار نقدی به‌عنوان خدمتگزاری خوب و مخلص عنوان نمود: سردار غیب پرور فردی متعهد و انقلابی است که امیدوارم بسیج را به سطح بالاتری برساند؛ بنده نیز بسیجی بوده  و در خدمت شما هستم
 
این مرجع تقلید با اشاره به هویت کشی مسلمانان قبل از انقلاب خاطرنشان کرد:  یکی از کارهای غرب قبل از انقلاب، فرهنگ‌کشی و هویت‌کشی بود، تا جایی که سیاست‌های کشورمان توسط غربی‌ها رقم می‌خورد، آن‌ها فراماسونرها را تربیت‌کرده  و پست‌های کلیدی و مهم کشور را به آنان می‌دادند.
 
آیت الله نوری همدانی نجات مردم از انحطاط و عقب‌ماندگی را یکی از آثار انقلاب برشمرد و ابراز کرد: هر چه می‌توانیم باید عظمت انقلاب را به مردم معرفی کنید، چراکه انقلاب از همه جهت برایمان نعمت بوده است.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار