وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید از فضای مجازی که هم فرصت و هم تهدید تلقی می‌شود حداکثر استفاده را داشته و از فرصت‌های آن حداکثر بهره ببریم.


باید از فضای مجازی که هم فرصت و هم تهدید تلقی می‌شود، حداکثر استفاده را داشته باشیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود واعظی وزیر ارتباطات در کنگره سراسری 6500 شهید مخابرات که امروز پنجشنبه (2 دیماه) در فرهنگسرای بهمن برگزار شد، گفت: امروز در شرایط خاصی قرار داریم و با وجود بحران‌ها در منطقه، اندیشه و تفکر تکفیری- افراطی و تلاش رژیم آل سعود برای نشانه گرفتن اندیشه و ایمان ما، در امنیت کامل بسر می‌بریم.

وی افزود: داعش به اسم اسلام علیه اسلام می‌جنگد، به برکت وجود رهبری آگاه و هوشمند در کشورمان امنیت و ثبات برقرار است.

واعظی عنوان کرد: ما ملتی هستیم که فقط چارچوب و محدوده کشور خود را نمی‌بینیم و همواره به مظلومان کمک می‌کنیم. اگر در یمن، سوریه، عراق و کشورهای اسلامی اتفاقی بیفتد ما ساکت نمی‌نشینیم، جوانان مدافع حرم همان رزمندگان دفاع مقدس هستند که امروز مدافع حرم شدند.

وی با بیان اینکه امروز اقتدار و عزت ما در منطقه و جهان بیش از گذشته است تصریح کرد: اگر ما بخواهیم نقش سازنده خود را در ایران و جهان به خوبی ایفا کنیم راهی جز پیمودن مسیر دفاع مقدس نداریم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان خاطر نشان کرد: باید همبستگی و انسجام داشته باشیم، در این شرایط می‌توانیم کشور را بسازیم و به حمایت از کشورها و مسلمانان کمک کنیم، همچنین باید از فضای مجازی که هم فرصت و هم تهدید تلقی می‌شود حداکثر استفاده را داشته و از فرصت‌های آن حداکثر بهره ببریم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار