در مراسمی در رشت از 275 دانش آموز گیلانی برگزیده طرح پرسش مهر 16 رییس جمهور قدر دانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛ مدیر کل فرهنگی – هنری ، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در این مراسم گفت : 3 میلیون دانش آموز ایرانی در این طرح شرکت کردند.

مهدی علی اکبرزاده افزود : این دانش آموزان در ۱۲ رشته مقاله نویسی ، سخنوری ، داستان نویسی ، گرافیک ، وب نوشت ، طراحی ، نقاشی ، خوشنویسی ، فیلم کوتاه ، نمایشنامه نویسی و سرود همگانی با هم رقابت کردند.

وی گفت : سوال پرسش مهر امسال بعد از توافق هسته ای و لغو تحریم ها ، فرصت های پیش روی ما چیست ؟ و چگونه باید به بهترین وجه از این فرصت ها استفاده کنیم ؟ بود.

مدیر کل فرهنگی – هنری ، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش هدف از اجرای طرح پرسش مهر را بالا بردن مشارکت خانواده ها و برانگیختن حس تحقیق و پژوهش در دانش آموزان اعلام کرد.

مهدی علی اکبرزاده در ادامه با اشاره به برنامه های پرورشی آموزش و پرورش گیلان گفت : این استان را از برترین استان های کشور در این زمینه است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در همایش تجلیل از برگزیدگان طرح پرسش مهر 16 گفت : 10 هزار دانش آموز گیلانی در این طرح شرکت کردند.

مهدی حاجتی افزود : آثار ۵۰ دانش آموز گیلانی برگزیده این طرح نیز به دبیر خانه پرسش مهر در وزارتخانه آموزش و پرورش ارسال شد.

وی به آغاز توزیع سوالات طرح پرسش مهر 17 در بین دانش آموزان گیلانی اشاره و تصریح کرد : سوالات این طرح از کجا خشونت نشات گرفته و چگونه عده ای خشونت را می آموزند؟ در برابر خشونت چگونه باید ایستادگی کرد؟ چگونه می توانیم کشوری دارای رحمت اسلامی و نبوی داشته باشیم ؟ چگونه می توانیم جوامع منطقه و جهان را از خشونت برهانیم؟ است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.