یک‌هزار بیمار طی 6 روز در رامهرمز ویزیت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛کلانترهرمزی سرپرست تیم پزشکی جراحی پلاستیک کشور گفت: طی 6 روز استقرار تیم پزشکی اعزامی از تهران در این شهر یک‌هزار بیمار به‌صورت رایگان ویزیت شدند.

عبدالجلیل کلانتر هرمزی افزود: در این سفر پزشکی حدود یک هزار نفر مورد معاینه قرار گرفتند و 400 نفر نیز مورد عمل جراحی شکاف لب و کام قرار گرفتند.

وی گفت: در این سفر یک تیم 24 نفره شامل 10 نفر جراح پلاستیک زبده و یک فوق تخصصی بیهوشی اطفال و سایر عوامل ما را همراهی کردند.

سرپرست تیم جراحی پلاستیک کشور افزود: در این سفر پزشکی که 6 روز به طول انجامید بیماران معاینه شده و آن‌هایی که مورد عمل قرار گرفتند همه خدمات خود را رایگان دریافت کردند.

وی گفت: انشاءالله روزی فرا برسد که سفر به مناطق محروم نیاز نباشد و در هر نقطه از کشور متخصص و فوق تخصص و امکانات بهداشتی عالی داشته باشیم و نیاز به آوردن وسایل و امکانات از مرکز نباشد.

کلانتر هرمزی افزود: تاکنون در سراسر کشور 12 هزار بیمار را رایگان معاینه کرده‌ایم و حدود 1200 بیمار را در مناطق محروم تحت عمل ناهنجاری‌های جمجمه، فک و صورت، شکاف لب و کام و بینی قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.