زاهدان؛

هلاکت یک قاچاقچی و کشف 230 کیلوگرم مواد مخدر

جانشین فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان از هلاکت یک قاچاقچی در جریان درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ محمد ملاشاهی جانشین فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی زابل با اشراف اطلاعاتی از قصد یک باند قاچاق برای انتقال محموله مواد مخدر به داخل کشور آگاه شدند و با آمادگی و تجهیزات کامل، منطقه را زیرپوشش کامل اطلاعاتی و عملیاتی خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: قاچاقچیان پس از ورود به محدوده کمین مرزداران و آگاهی از حضور ماموران به سمت آنان تیراندازی کردند که در نتیجه آتش پرحجم مرزداران هنگ مرزی زابل، یک نفر از اشرار به هلاکت رسید و تعدادی از آنان با استفاده از پوشش گرد و خاک ناشی از طوفان و تاریکی شب به عمق خاک افغانستان متواری شدند.

ملاشاهی  افزود: ماموران توانستند با آتش پرحجم و کوبنده خود ضمن به هلاکت رساندن یک نفر قاچاقچی مقدار 220 کیلو تریاک و 10 کیلو و 400 گرم حشیش را کشف و ضبط کنند.

جانشین فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزهای جنوب شرق کشور همانند گذشته با حضور مقتدرانه مرزبانی برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن است و متجاوزان و قاچاقچیان بدانند مرزداران با هرگونه تجاوز به مرزهای جمهوری اسلامی قاطعانه برخورد می کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.