اصفهان؛

کاهش 60 درصدی قیمت زمین شهرک صنعتی بادرود

با کاهش 60 درصدی قیمت زمین در شهرک صنعتی بادرود، هم‌اکنون قیمت زمین برای سرمایه‌گذاری در این شهرک 100 هزار ریال برای هر متر تعیین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،معاون وزیر صنعت  عصر امروز در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی بادرود در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: امروز باید برای حل مشکلات از نزدیک مشکلات را مشاهده کرد و با گرفتن جلسه و نصب بنر مشکل حل نمی‌شود.

علی یزدانی افزود: با حضور در کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی از نزدیک در جریان حل مشکلات قرار گرفتیم و همین‌جا تصمیماتی برای بهبود وضعیت شهرک‌ها اتخاذ کردیم.

وی ادامه داد: استقرار شهرک صنعتی بادرود در کنار جاده ترانزیتی تهران بندرعباس و خط راه‌آهن سراسری می‌تواند برای سرمایه‌گذار بسیار جاذب باشد، برای سرمایه‌گذاری در این شهرک تصمیمات مهمی گرفته شد تا شاهد حور سرمایه گذران در اینجا باشیم.

معاون وزیر صنعت تصریح کرد: درمجموع  تصمیم وزارت صنعت معدن تجارت، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی آماده کردن زیرساخت‌های لازم برای جاذب‌تر شدن سرمایه‌گذاری و تشویق سرمایه‌گذار در این شهرک‌ها است.

وی به اتخاذ تصمیم و ابلاغ آن در خصوص شهرک صنعتی بادرود اشاره و گفت: اولاً باید بگوییم که این سازمان تحت هیچ شرایطی پول بابت زمین دریافت نمی‌کند و آنچه دریافت می‌شود بابت خدمات زیر بنایی است که در شهرک‌ها ایجاد می‌شود، البته با توجه به گرانی زمین در شهرک صنعتی بادرود مقرر شد زمین با تخفیف 60 درصد یعنی هر متر 100 هزار ریال در اختیار سرمایه‌گذاران قرار بگیرد و پول آن نیز طی 36 قسط پرداخت کنند.

یزدانی خاطرنشان کرد: شرایط حضور را در این شهرک‌ها فراهم کرده‌ایم که امیدواریم با همکاری فرماندار، نماینده مردم در مجلس و  مجموعه صنعتگرانی که در شهرستان حضور دارند شاهد وضعیت مطلوب‌تر این شهرک‌ها باشیم.

وی بابیان اینکه قیمت حق انتفاع و واگذاری زمین در بیش از ۵۰۰ شهرک و ناحیه صنعتی در سال 95 تغییر نکرده، گفت: به واحدهای صنعتی که دارای جرائم دیرکرد پرداخت اقساط خود به شرکت‌های شهرک‌های صنعتی استان‌ها هستند تخفیف داده و جریمه‌ها را بخشیدیم که این تخفیف‌ها که تا سقف ۹۰ درصد اعمال‌شده یکی از مهم‌ترین ابزار حمایتی امسال بوده که تاکنون حدود ۴ هزار میلیارد ریال تخفیف به واحدهای صنعتی مشمول، اعطاشده است.


انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.