در آیینی با حضور سیستانی، معاون استاندار اصفهان سالن اجتماعات فرمانداری آران و بیدگل به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،فرماندار آران و بیدگل در حاشیه مراسم  اظهار کرد: سالن اجتماعات فرمانداری آران و بیدگل در مساحت 150 متر مربع و با ظرفیت 120 نفر در محل فرمانداری شهرستان احداث شده است.

ابوالفضل معینی نژاد افزود: برای احداث این سالن که در مدت کمتر از شش ماه آماده افتتاح شده است بیش از دو میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به نیاز فرمانداری و مجموعه های اداری شهرستان برای برگزاری جلسات مختلف و برخی از همایش های داخلی به سالن اجتماعات خاطر نشان کرد: این سالن می تواند بخشی از نیاز شهرستان در این زمینه را تامین کند.

معینی نژاد  با اشاره به حماسه ماندگار مردم اران و بیدگل در روز چهارم دی ماه و نامگذاری این روز به نام روز حماسه ایثار آران و بیدگل گفت: با توجه به اهمیت این روز در تاریخ شهرستان، سالن اجتماعات فرمانداری نیز به سالن چهار دی نامگذاری شده است.

شهرستان آران و بیدگل از ابتدا در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور و افتخارآفرینی کرده است با این حال اوج این حماسه آفرینی‌ها در عملیات کربلای ۴ و ۵ است که شهیدان علی محمد اربابی و جواد قاسمپور، از سرداران شهرستان نیز در آن به شهادت رسیدند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.