مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران گفت: در نیم فصل دوم تاسیسات دریایی تیم متفاوتی خواهد بود و اشتباهات نیم فصل نخست را تکرار نمی کند.

محمود خوراکچی مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دیدار تیمش در مقابل ارژن شیراز بیان کرد: بازی را بسیار خوب آغاز کردیم و همانطور که مشاهده کردید بر خلاف نیم فصل نخست که همیشه موقعیت های زیادی از دست می دادیم در نخستین دیدار در نیم فصل دوم مسابقات بسیار عالی عمل و با گل های زیادی حریف را شکست دادیم. به هر حال در این تعطیلات 20 روزه برنامه ریزی کردیم و همانطور که گفتم در نیم فصل دوم مسابقات تاسیسات دریایی متفاوتی را خواهید دید.


وی افزود: خوشحال هستم که امروز بازیکنان بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند و البته تیم ارژن  هم بسیار عالی بازی کرد و تا آخرین لحظات جنگید و موقعیتهای خوبی بدست آورد اما خداراشکر که در پایان موفق شدیم به پیروزی برسیم.


خوراکچی در ادامه در خصوص تاکتیک تیمش در این دیدار گفت: در زمانی که از تیم ارژن پیش افتادیم، از تاکتیک پاورپلی استفاده کردیم و به نظرم این یک نوع شجاعت بود که ما آن را به بازیکنان تیم القا کردیم و همین موضوع سبب شد تا با اختلاف پیروز شویم.


مربی تیم تاسیسات دریایی در پایان اظهار داشت: فکر می کنم با آمدن بازیکن برزیلی شرایط تیم بهتر شود و خوشبختانه دقت در ضربات آخر در بین بازیکنان تیم بسیار بالا رفته است. از تیم تاسیسات دریایی حمایت خوبی می شود و امیدوار هستم با این شرایط بتوانیم در پایان جایگاه خوبی در جدول بدست آوریم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار