استقلال خوزستان علی رغم قهرمانی در فصل گذشته لیگ برتر، روزهای سختی را از نظر مالی پشت سر می گذارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال خوزستان که علی رغم قهرمانی در فصل گذشته، روزهای سختی را از نظر مالی پشت سر می گذارد و این در حالی است که این تیم یکی از نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا نیز محسوب می شود و باید از آبروی فوتبال ایران در مسابقات باشگاهی قاره کهن دفاع کند.
 
وضعیت نابسامان استقلال خوزستان سبب شکل گیری واکنش هایی از سوی کادرفنی و بازیکنان این تیم شده و آنها که از مشکلات مالی در ابتدای فصل به شدت گله داشتند، در انتظار تعیین مالکیت جدید بودند تا وضعیت آبی‌ها را مشخص کند.

بر همین اساس، جواد نعمتی نژاد مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با اشاره به حل مشکل اسپانسری این باشگاه، گفت: قرار شد از این پس از سوی گروه ملی به صورت هفتگی مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به حساب باشگاه واریز شود تا مشکلات تیم حل شود و بازیکنان و کادرفنی بتوانند در ادامه مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی را کسب کنند.

تیم فوتبال استقلال خوزستان با هدایت اکبر پورموسوی پس از کسب قهرمانی در فصل گذشته در لیگ شانزدهم عملکرد ضعیفی داشته و با کسب 15 امتیاز یازدهم است، همچنین آبی های دیارکارون در گروه B رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با تیم های الجزیره امارات، لخویای قطر و یک تیم از پلی آف همگروه است.

انتهای پیام/


 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار