امام جمعه قم:

ولایت پذیری پیام بزرگ 9 دی است

امام جمعه قم گفت: توجه به ارزش‌های اسلامی و ولایت پذیری پیام بزرگ 9 دی است و این پیام و توجه باید در رفتار مسوولان ما تجلی پیدا کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛حجت الاسلام والمسلمین اعرافی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد با اشاره به سالروز ورود حضرت معصومه (س) به شهر قم گفت: این شهر به برکت وجود حضرت معصومه (س) دارای سابقه‌ای درخشان در تاریخ است.

وی 9 دی را سالروز نمایش هوشیاری و حماسه سازی ملت دانست و تصریح کرد: آنچه که در سال 88 رخ داد و فتنه‌ای که برای لطمه زدن به ارکان نظام اسلامی طراحی شده بود تلخ و ناگوار بود ولی ملت پیمان شکنی‌ها و بدعهدی‌ها را با حضور آگاهانه خویش به خاطره شیرینی مبدل کردند.

خطیب جمعه قم افزود: کسانی به بهانه‌ای ناصواب خواستند مردم سالاری را زیرسوال ببرند، رهبر عظیم الشان ما پرچمدار دفاع از آراء مردم شدند و سخن ایشان این بود که اگر انتخابات را بخواهید به بهانه‌ای مخدوش کنید کلیت نظام و آرا مردم مخدوش می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پاسخگویی مسوولان دستگاه‌ها در نماز جمعه قم گفت: مسوؤلان باید در توده‌های مردم حضور یافته و در مجامع عمومی شرکت کرده و به خواسته‌های مردم رسیدگی کنند و در مصلی قدس نیز هر هفته قبل از نماز جمعه جمعی از مدیران یکی از دستگاه‌ها حضور می‌یابند و به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اعرافی با بیان اینکه حزب الله مقاوم در لبنان به پیروزی‌های خوبی دست یافت و در یمن شاهد عقب نشینی سیاسی آل سعود هستیم، گفت: به فضل الهی گروه‌های مقاومت امت اسلام از نقاط مختلف جمع شده‌اند و فتنه بزرگ تکفیر، ترور و تجاوز به مقدسات و ارزش‌های دینی را در حلب خاموش خواهند کرد. امیدواریم که این جبهه تکفیر و ترور که آمده تا اسرائیل را امن کند شکست خورده و یاوه‌گویی‌های انگلیس و آمریکا نشانه ترس از اثرگذاری گفتمان انقلاب اسلامی است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار