سمنان;

9 دی مظهر تبری از دشمنان داخلی و خارجی است

امام جمعه سمنان با بیان اینکه 9 دی یادآور حماسه‌ای تاریخی است گفت : 9 دی مظهر تبری از دشمنان داخلی و خارجی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه سمنان با بیان اینکه هدف فتنه گران، اصل نظامی اسلامی و ولایت فقیه بود گفت : به اعتراف برخی از اطرافیان فتنه گران، انتخابات 88 بهانه ای برای هدف قرار دادن نظام جمهوری اسلامی بود و تدبیر مقام معظم رهبری و حمایت و حضور مردم در روز 9 دی فتنه گران را ناکام گذاشت.
وی همچنین به بیانات مقام معظم رهبری درباره دشمنان نظام و اسلام اشاره کرد و افزود: شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی هر دو عامل تفرقه و مخرب اسلام هستند.
وی اظهار داشت: مراجع این شیعه انگلیسی امروز سعی می‌کنند مکتب علوی را لکه‌دار کنند.
امام جمعه سمنان با بیان اینکه همواره باید برابر این دو دشمن آمادگی داشت، اظهار کرد: ما هر دو را محکوم می‌کنیم و مراقب هستیم تعرضی به نظام و اسلام وارد نشود.
وی با تاکید بر لزوم هوشیاری در مواجهه با شیعه انگلیسی افزود: انگلیسی ها با در اختیار گذاشتن ابزارهای تبلیغاتی فراوان در انگلیس در صدد ضربه زدن و ایجاد تفرقه هستند که نباید اسیر نیرنگ های آنان شویم
امام جمعه سمنان به پیروزی مردم حلب اشاره کرد و افزود: سوریه پس از پنج سال جنگ و تقدیم 500 هزار شهید آزاد شد و سردار سلیمانی و فاطمیون در این پیروزی سهم بزرگی داشتند.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.