اصفهان؛

4 دی روز حماسه و ایثار در دارالشهدای آران و بيدگل است

چهارم دیماه سال 66 بدلیل تشییع 40 شهید گلگون کفن در دارالشهدای آران و بيدگل به روز حماسه و ایثار نامیده شده است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل به این مناسبت در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،  گفت:مردم ولایتمدار شهرستان آران و بیدگل در تمام زمینه ها چه قبل وچه بعد از انقلاب بویژه در جنگ تحمیلی  پیشقدم بودند که با این جانفشانی ومقاومت و فداکاری رتبه اول ایثارگری را در کارنامه درخشان خود ثبت کردند.
حجت‌الاسلام سمیع الله مردان، با تاکيد بر اينکه چهارم دیماه نه به عنوان یک بزرگداشت صرف یادآوری خاطرات مربوط به آنروز است افزود: 4 دی محملی برای بارور ساختن جریان انقلاب و یادآوری و مرور مداوم و مستمر آن غنای فرهنگی است که در یک دوره ی سخت هشت ساله برای کشور ما به دست آمد و می تواند پشتوانه ی عملی و نظری استواری برای آینده این ملت باشد.
وی، این پشتوانه معنوی آکنده از شهامت ، ایثار ، حماسه و ایمان را برای مردم شهرستان ارزشی والاتاکیدکرد و گفت :هر گونه هزینه مادی و معنوی برای بزرگداشت این روز، یک سرمایه گذاری مطمئن برای آینده کشور و ساختن جوانان است. 
به گفته وی،ملت ایران با فداکاری شهیدان و با صبر و پایداری آزادگان و جانبازان و با گذشت و بزرگواری خانواده‌های آنان وهدایت معمار کبیر انقلاب حضت امام خمینی (ره) است که توانست خود را به قله‌های عزت برساند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل در ادامه با اشاره به اینکه هیچ ملتی در جهان سلحشوری های خود را برای حفظ و صیانت از هویت و شرف خود فراموش نمی کند گفت:امروز ملت بزرگ ایران اسلامی به واسطه پایبندی به ارزش های شریف انسانی توانسته هویت و عزت خود را در ژرفای تاریخ بشریت و ملت ها به حفظ کند و مایه الگوبرداری دیگر ملت های حق جو و فضیلت طلب قراردهد.
حجت الاسلام مردان،اظهارداشت :فرهنگ انسانی - اسلامی خود را در کوران انواع تهاجمات فرهنگی ، ضد فرهنگی، نظامی تا کنون با خط سرخ شهادت حفظ ومستدام شده است.
وی تصریح کرد:همه می دانند جنگ ما یک برخورد نظامی نبود بلکه برخورد آرمان های ملت ایران اسلامی با دشمنان بود .
به گفته وی، چهارم دی ماه فرصت مغتنی است تا بتوانیم گوشه ای از سلحشوری ها و شهادت طلبی بهترین جوانان این شهر ودیار را برای نسل حاضر معرفی کنیم.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار