آتش‌سوزی خودروی پراید در بلوار علویان سمنان، توسط آتش‌نشانان ایستگاه شماره 2 و 4 مهار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید اسمعیل‌پور مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان  در تشریح این حادثه که در بلوار علویان سمنان به دلیل نامعلومی اتفاق افتاد گفت : آتش‌سوزی خودروی پراید در بلوار علویان سمنان، شب گذشته توسط آتش‌نشانان ایستگاه شماره 2 و 4 مهار شد.

وی در تشریح این حادثه افزود: به محض تماس با سامانه 125، مرکز فرماندهی همزمان دو ایستگاه شماره 2و 4 را به محل حادثه اعزام کرد.

وی از اعزام دو دستگاه خودرو به همراه هشت  نفر آتش‌نشان از ایستگاه 2 و 4 سمنان برای اطفای این عملیات خبر داد و عنوان کرد: این حادثه در ساعت 22:42 دقیقه به سامانه 125  اعلام و گروه امدادی در کمترین زمان ممکن در محل حضور یافته و اقدامات اولیه امدادی را شروع کردند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی سمنان با اشاره به نحوه امداد رسانی در این حادثه خاطرنشان کرد: پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که خودروی پراید آبی رنگ به دلایل نامشخص طعمه حریق شده است لذا آتش‌نشانان بلافاصله با رعایت نکات ایمنی و بوسیله دو رشته لوله آبرسانی و یک خاموش کننده دستی از دو سمت شعله‌های سرکش آتش را که زبانه می‌کشید به‌طور کامل مهار کرد.

وی با بیان اینکه علت اصلی وقوع آتش سوزی نیاز به کارشناسی دارد تصریح کرد: متاسفانه این حادثه خسارت مالی زیادی برجا گذاشت.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.