کرمان؛

راه اندازی مرکز جامع خدمات مشاوره ای و روان شناختی

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان از راه اندازی مرکز جامع خدمات مشاوره ای و روان شناختی با تفاهم بین دو مجموعه اداره کل بهزیستی و دادگستری کل استان کرمان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد باقر اسلامی گفت : هدف از ارجاع پرونده های دعاوی خانوادگی(طلاق) به مراکز مشاوره ی ایجاد صلح و سازش بین زوجین و بدنبال آن کاهش مشکلات و آسیب های اجتماعی خانواده های در معرض طلاق است.

وی با بیان اینکه تنها مدرک دانشگاهی برای خدمات مشاوره ای کافی نیست،ابراز داشت:مشاوران بایستی تجربه ، تعهد و آموزش لازم را در این زمینه کسب کرده و با دقت و وقت کافی به مشکلات زوجین توجه وراهکارهای مناسب را در این خصوص مشاوره دهند.

اسلامی تاکید کرد: مشاوران باید به اصول دینی و مذهبی در کنار خدمات مشاوره ای تسلط داشته باشند و نباید مراکز مشاوره تنها به یک محل کسب درآمد تبدیل شوند و تنها نگاه اقتصادی بر این مراکز خدمات مشاوره ای حاکم شود.

وی خاطر نشان کرد: یکی از اهداف دادگستری استان کاهش آسیب های اجتماعی و حل وفصل دعاوی خانوادگی است و برای تحقق این هدف از هیچ اقدام وعملی دریغ نمی کند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار